כמה עולות מתנות לעובדים ואילו כדאי לבחור?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רכישה של מתנות לעובדים מצריכה היכרות עם מחיריהן של מתנות מיוחדות. מדובר בעובדה ידועה, אך מעטים הם אלה שמכירים בעלויות העדכניות. מדריך זה עולה לאתר, כדי לסייע למי שחווים את הקושי הזה, מתוך מטרה לכוון אותם לבחירה הנכונה בהתאם לתקציב הקיים. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתקבלו את האינפורמציה שתאפשר לכם לבחור נכון מכל הבחינות.

 

העלויות של מתנות משתנות בהתאם לקריטריונים

חשוב שתדעו כבר עכשיו שמדובר בעלויות שעשויות להשתנות מעת לעת. שכן, לעיתים יש עליית מחירים או מבצעים, כך שאיננו יכולים להתחייב שזה המחיר שתמצאו ברשת בעת קריאת המדריך. נציין שבירור שערכנו בנושא גילה שהעלויות של מתנות לעובדים צפויות להשתנות גם בעקבות הקריטריונים הבאים:

  • מספר המתנות שתרכשו (רכישה סיטונאית גדולה עשויה להוזיל עלויות באופן משמעותי)
  • איכות המתנה
  • הצורך בחריטה או הדפס על גבי המוצר

מתנות

כמה תשלמו על סט צלחות חגיגי?

אי אפשר לכתוב מדריך שמרכז רשימה של מתנות לועדי עובדים, מבלי להציג את המתנה המושלמת שכל עובד ישמח לקבל – סט צלחות. כידוע, המחירים משתנים בהתאם לסוג העיצוב הנבחר ואיכות המוצר. נכון לרגע כתיבת מילים אלה, אתם צפויים לשלם כ – 225 ₪ על סט צלחות מלמין עמיד במגוון צבעים (אפור, כחול מאט, לבן ועוד). אם תבחרו בסט משודרג ופרחוני, תצטרכו לשלם כ – 375 ₪.

 

העלות של בקבוק יין איכותי וכלי הגשה מעוצב

המתנה הנוכחית נחשבת למיוחדת במינה והיא מתאימה למנהלים שרוצים לצאת מהקופסא. מדובר בכלי הגשה ייחודי שמשמש לקירור והגשה של בקבוקי יין איכותיים. מומלץ להעניק אותו במתנה יחד עם קרש הגשה עגול שעשוי מאבן ועץ. אם חיפשתם עד כה מתנות לעובדים ולא מצאתם משהו מיוחד, כדאי שתדעו שזו האפשרות המושלמת עבורכם.

נדגיש שמדובר בדרך כלל ב – 2 פריטים שנמכרים בנפרד, כך שתצטרכו ליצור קשר עם נציג מטעם החנות, כדי שזה יארוז את הפריטים כמתנה ויוסיף ברכה קצרה שתודפס על גבי דף עם לוגו החברה. רגע לפני שנציג את המתנה הבאה, נציין שהעלות של 2 הפריטים יחדיו תנוע סביב 300 ₪.

 

מה העלות של סט סירים הולנדים איכותיים?

סביר להניח ששמעתם לא פעם על היתרונות של הסיר ההולנדי שעשוי מברזל יצוק. שכן, זה נחשב לסיר שכל אחד רוצה להחזיק בביתו. מי שיבחרו להעניק לעובדיהם סיר זה, יצטרכו לשלם בסביבות ה – 250 ₪  עבור סיר בגודל 2.8 ליטר.

 

מילים אחרונות לסיום

העלויות של מתנות לעובדים משתנות בהתאם לקריטריונים שונים. מדריך זה הציג בפניכם את הנושא באופן מעמיק וכעת, אתם יודעים מהו טווח המחירים שנוגע למתנות המיוחדות ביותר. בשלב זה נותר לכם רק לבחור את המתנה השימושית ביותר עבור העובדים שתתאים לתקציב שהצבתם לעצמכם בתחילת הדרך.

מתנות לעובדים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם