מצעד המתנות ליום האהבה

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

יום האהבה מתקרב ועכשיו זה בדיוק הזמן לערוך את המצעד הרשמי של המתנות הכי שוות – לכל תקציב ולכל מערכת יחסים. מתלבטים ומתלבטות מאיפה להתחיל? הנה כמה הצעות שכולנו חייבים להכיר

בחירת מתנות ליום האהבה היא משימה מורכבת שמחייבת הגדרה של התקציב ולאחר מכן התאמה של הבחירה לקהל היעד. אז איך עושים את זה נכון? קבלו את מצעד 5 המתנות השוות שיכול לסייע גם לכם ולכן:

 

בושם

בושם היא מתנה שמתאימה גם לגברים וגם לנשים. אם אתם כבר מנהלים ומנהלות מערכת יחסים ארוכה ורומנטית במשך שנים רבות, כנראה הספקתם להכיר את הטעם האישי של בני ובנות הזוג. במקרים כאלה, הבושם יכול להיות פתרון מעולה כי מדי שינה יש מגוון רחב של ניחוחות חדשים ומרעננים.

מבחינת תקציב, לא אמורה להיות בעיה להתאים את הבושם לסכום שאותו רוצים להשיג. אם קיימת בעיית תקציב מסוימת, ניתן לעקוב אחר מידע על מבצעים והטבות ברשתות השיווק.

 

גיפט קארד

זוגות שמעדיפים ללכת על בטוח ולהעביר את הכדור לצד שני יכולים לעשות את זה בקלות עם גיפט קארד. היתרון של גיפט קארד בא לידי ביטוי בכך שאנו בוחרים את הסכום, את החנויות ואת הסגנון. בנוסף, אפשר לבחור גיפט קארד לפי קונספט וכך להתמקד בתחומים ספציפיים – פנאי, תיירות, בילוי וכן הלאה. לאחר מכן, בוחרים אם להביא את הגיפט קארד באופן אישי, להחביא אותו בבית או לשלוח אותו עם נציג.

 

ספר

ספר הוא מתנה קלאסית שמתאים ליום האהבה ואפשר לצרף אליו הקדשה אישית. באמצעות הספר ניתן להרחיב את הידע ולצלול לעולמות חדשים, אבל בלי לקום מהכורסא ובלי לצאת מהבית. ספציפית אצל בני זוג ביום האהבה, המשמעות היא גם שניתן לפרגן לחברים ובני זוג עם ספר אהוב שאותו אנחנו מכירים אישית. אז אם נרצה לחלוק חוויות משותפות עם בני הזוג שלנו, אין ספק לגבי היתרון והערך המוסף של ספר טוב.

 

תכשיט

אי אפשר לדבר על מצעד מתנות בין בני זוג וספציפית ליום האהבה בלי להזכיר תכשיטים. מלבד מגבלת התקציב, עוד לא נולדו הגבר או האישה שיסרבו לקבל תכשיט חדש. יתרה על כך, תכשיטים הם כיום דרך מעולה לפרגן לבני ובנות הזוג גם באופן שישדרג את המלתחה שלהם. אצל גברים למשל פופולאריים יותר תכשיטים כגון צמידים או שרשראות, בעוד אצל נשים אפשר לבחור בין טבעות, עגילים ועוד.

 

זר פרחים

המתנה הקלאסית ליום האהבה היא זר פרחים. את הזר ניתן לשלוח גם בהתראה קצרה וגם בהתראה ארוכה לכל חלקי הארץ, כדי לחגוג יחד עם בני הזוג את אחד הימים הכי רומנטיים ויפים בשנה. אם מתלבטים איזה פרחים להכניס לזר, כל שנדרש הוא לקבל המלצות.

כרטיס מתנה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם