כמה עולים מארזים מפנקים של שוקולדים ופרחים?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

לא צריך את יום האהבה כדי להחליט  לפנק את בן או בת הזוג שלנו. פירגון במערכת יחסים זה דבר הכרחי וחשוב לאורך כל השנה. יש הרבה דרכים לפרגן לבן הזוג, אחת מהדרכים היא להפתיע במתנה. עבור נשים רבות הדבר הקלאסי שתפס לארוך השנים זה השילוב המופלא של פרחים ושוקולד, זה תמיד מפנק ונעים. אז למה זה כל כך תפס? והכי חשוב כמה יעלה לנו כל התענוג? הרי לפניכם במאמר.

למה לנו להזמין מארזי שוקולד וגם פרחים.

מי לא אוהב שוקולד? כמובן שיש את האנשים המוזרים שיעקמו את האף כשנציע להם שוקולד, אנשים כאלו הם מעטים בעולם ולצערנו הם לא נהנים מהפלא הגדול שהשוקולד הביא לעולם. שוקולד הוא מושלם כי יש לו כל כך הרבה ווריאציות והוא משתלב עם כל הטעמים, אין ספק שלקבל שוקולד מתנה זה דבר מפתיע ונעים, אבל אם אתם כבר רוצים לשמח אדם קרוב, אל תביאו לו טבלאות שוקולד מרמי לוי, הפתיעו אותו עם מארז שוקולד בעל טעמים שונים שיגרום לאדם האהוב לחגיגת טעמים משגעת. ואם אתם שוקלים איך לשדרג את זה, תוסיפו פרחים וזה בכלל יהיה מחווה מושלם ומרגש.

סוגי מארזים

  • מארזים שמשלבים שוקולד ופרחים – במקום לקנות שוקולד בנפרד ופרחים בנפרד אתם יכולים למצוא מארזים עם סוגי שוקולד שבתוכם שזורים פרחים אמתיים, המארזים הללו בדרך כלל מעוצבים בצורה יפה ומושכת את העין, אפשר להחליט איזה סוגי פרחים ואיזה סוגי שוקולד ולבקש עיצוב מיוחד.
  • זרי פרחי שוקולד – דרך נפלאה להגשים את שני הדברים יחד זה להזמין זר פרחים שעשוי משוקולד, פשוט ולעניין, אם אתם ממש רוצים להשקיע ישנם ממש יצירות אמנות של פרחים בצבעים שממש נראים כמו פרחים אמתיים, ככה שאתם מקבלים את האיכות של שני הדברים בתוך מוצר אחד
  • מארז שוקולד וזר פרחים – אם אתם לא מחפשים להתחכם לכו על פתרון פשוט הזמינו משלוח שוקולד כפר סבא מושקע ויפה ובנוסף זר פרחים, לא סתם בכל סרט הוליוודי השילוב הזה מנצח והרבה פעמים הוא המתכון לאהבה מנצחת.

ועכשיו לעניין – כמה יעלה לכם כל העונג הזה?

בחיפוש אחר חנות מתנות בכפר סבא, חנות עם מגוון רחב ופריטיםם מיוחדים מצאנו מידע כללי על המחירים, מארזי שוקולד נעים בין 50 שקלים ל 450 שקלים, זה ממש תלוי בגודל, בסוג השוקולד, בתוספות שתבחרו או לא תבחרו ובאיכות השוקולד. זרי פרחים נעים בין 70 שקלים לל350, גם במקרה הזה תצטרכו לבחור את הגודל המתאים, את הסוג ואת הסגנון ועל פי זה יקבע המחיר.

 

סיכום

לפעמים כדי לפרגן לבני זוגנו לא צריך להרחיק לכת, לא חייב להזמין טיסה בהפתעה, לקנות סלון חדש או להבטיח הבטחות, לפעמים הדבר הכי קטן שחשבתם עליו והבאתם הביתה יכול לרגש ולחבר. אז בפעם הבאה שאתם שוקלים איך לשמח את בת הזוג, אל תהססו לבחור מארז שוקולד וזר פרחים שיכולים לעשות את העבודה.

שוקולד

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם