כמה עולות מתנות ממותגות לעובדים ולקוחות

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אחד המנהגים הנפוצים ביותר בישראל בשנים האחרונות הוא הדפסה של מוצרים ממותגים. אם בעבר היינו רואים אנשים עם חולצות מודפסות שהם קיבלו בצבא, היום ניתן לראות בכל מקום שבו אנו מסתובבים אנשים עם בקבוקים ממותגים, מחברות ממותגות, עטים ממותגים, ועוד שלל מוצרים שעליהם מודפס או רקום סמל של חברה או גוף כלשהו. יש אפילו גרביים ממותגות! כל זה נובע מהבנה שמתנה ממותגת היא הרבה יותר מסתם מתנה שמפנקת את העובד או את הלקוח. מתנה ממותגת לעובדים יוצרת להם קבוצת השתייכות ובונה אצלם גאוות יחידה. בנוסף, מתנה ממותגת היא בעצם פרסומת מהלכת וחינמית לעסק או לחברה שמחלקים אותם. מסיבה זו רבים מבעלי החברות והעסקים מעניקים ללקוחות ולעובדים שלהם מתנות ממותגות.

 

אז איך זה עובד?

יש כיום לא מעט חברות וגופים המציעים שירותי הדפסה על מגוון ענק של מוצרים, החל מחולצות וכלה בבולי עץ. על פריטי טקסטיל מדפיסים או רוקמים את השם והלוגו של החברה, ועל פריטים קשיחים כמו ספלים, עטים, או בקבוקים מדפיסים את השם והלוגו של החברה באמצעים מתקדמים ביותר. אם גם אתם רוצים להדפיס לעובדים או ללקוחות שלכם מתנה ממותגת חשבו קודם כל על המוצר שאותו אתם רוצים להדפיס. כדאי מאוד כמובן שהמוצר יהיה קשור לחברה שלכם. למשל, אם יש לכם חדר כושר, מגבות אימון או בקבוקים יהיו מתנה מעולה ללקוחות שלכם. המתנה הממותגת שמשמשת בפועל גם כפרסומת תעביר ותשקף את ערכי החברה ולכן כדאי לעצור ולהשקיע מחשבה במוצר שעליו אתם רוצים להדפיס.

 

אז כמה זה עולה?

הנה הגענו לשאלה הגדולה: כמה עולה התענוג הנחמד הזה? כמובן שאין כאן תשובה אחת מכיוון שזה לא עניין של שחור ולבן. באופן טבעי המחיר משתנה על פי המוצר שעליו אתם מדפיסים, כמות היחידות שאתם מזמינים, ועוד שלל משתנים. אבל כדי לתת לכם מושג כללי על סדר הגודל של המחירים בדקנו עבורכם עם המקצוענים מחברת פפירוס שמתעסקים בדיוק בתחום הזה https://www.papirus.co.il.

מחיר המינימום להדפסה של מארז 'התחלה חדשה' לעובד הכולל מחברת ספירלה, עציץ קטן, ספל רטרו וגלוית ברכה מעוצבים וממותגים הוא בין 2,500 ל- 3,000 ₪, כאשר המחיר ליחידה משתנה על פי כמות היחידות המוזמנות.

מחיר המינימום להדפסה של מארז 'סחלב חורפי' המתאים במיוחד לחודשי החורף הקרובים וכולל כוס מעוצבת, תערובת להכנת סחלב מעולה, קוקוס טחון והוראות הכנה הוא בין 2,500 ל- 3,000 ₪, כאשר המחיר ליחידה משתנה על פי כמות היחידות המוזמנות.

 

סיכום

הדפסה של מתנה מעוצבת וממותגת לעובדים או ללקוחות היא לא עסק מאוד יקר, והתועלת שלה גדולה מאוד. אם אתם רוצים להרוויח עובדים מרוצים עם תחושת שייכות וגאוות יחידה, וחוץ מזה גם אין ספור פרסומות מהלכות בחינם, אתם כבר יודעים מה אתם צריכים לעשות.

מארז

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם