כמה עולה מארז יין לחגים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מדינת ישראל נתברכה בחגים רבים. בעוד חלק מהחגים מביאים איתם תהלוכות תחפושות או הדלקת נרות בחנוכיה, חלק מהחגים מביאים איתם ערבי חג מפוארים וחגיגיים, כאלו שבהם כל המשפחה מתאספת סביב השולחן ומתרגשת עם בוא החג. לערבי חג ראש השנה וערבי חג הפסח נהוג להביא מתנות למארחים, כמו גם להורים ולבני ובנות הזוג שלנו. בין שפע המתנות האדיר שניתן להעניק לחגים, קיים גם מארז יין שיעמוד בתור מתנה חגיגית, מפוארת ומהודרת. אז כמה עולה מארז יין לחגים? יצאנו לבדוק וחזרנו עם כל התשובות שאתם צריכים לדעת.

 

מארז יין לחגים – מה הוא מכיל?

מארז יין לחגים יכול להיות בנוי בכמה וכמה צורות שונות: מארז יין לחגים הכולל בקבוק יין ושתי כוסות, מארז יין לחגים הכולל סלסלה מהודרת ושני בקבוקי יין שונים, מארז יין לחגים הכולל קרקרים מלוחים עם גבינות קשות ובקבוק יין איכותי, מארז יין לחגים הכולל טבלת שוקולד ושני בקבוקי יין מהודרים ועוד.

רצוי לבחור מארז יין לחגים בהתאם למי שמקבל את המתנה – במידה ומדובר על אנשים שמעריכים יין איכותי, מארז יין עם שני בקבוקים שונים יוכל להיות מתנה נהדרת עבורם, לעומת אנשים שאוהבים טעימות של יין לצד נשנוש מסויים, שעבורם מארז יין לחגים שמכיל גם בקבוקי יין וגם שוקולד או קרקרים וגבינות יהיה הרעיון המושלם.

 

כמה עולה מארז יין לחגים?

מארז יין לחגים, אם כן, יגיע במחירים משתנים שיקבעו בהתאם לסוג המארז. לדוגמה, מארז יין לחגים עם בקבוק יין מוסקט, זוג כוסות, קופסת שוקולדים בטעם אגוזי לוז ופותחן יינות יעלה כ-70 ₪. מארז יין לחגים הכולל שלושה בקבוקי יין מסוגים סירה, ריזלינג וטמפרניו עם זוג כוסות ופותחן יכול להגיע למחיר של כ-190 ₪, מארז יין לחגים עם ארבעה סוגי יינות איכותיים במיוחד יכול להגיע לכ-270 ₪, מארז יין לחגים שמורכב מ-6 בקבוקי יין קטנים בנפח 375 מ"ל כל אחד יכול להגיע לכ-170 ₪ ועוד.

 

איפה אפשר לקנות מארז יין לחגים?

מארזי יין נמכרים בכל מיני מקומות, כאשר ניתן למצוא אותם גם בפיצוציות שנמצאות מתחת לבית שלכם אך גם ביקבים עצמם. סיור ביקב רמת הגולן, לדוגמה, יכול להיות רעיון נהדר לקראת קנייה של מארז יין לחגים, ולמה? כי למעשה אתם מקבלים כאן את החוויה הכפולה והמכופלת – גם סיור ביקב, גם טעימות יין במקום וגם אפשרות לרכישת מארז יין לחגים מיקב מעולה שמציע מגוון ענק של יינות שונים.

 

החוויה המלאה ביקב רמת הגולן

בנוסף לטעימות, הרכישה והחוויה, אחרי סיור ביקב רמת הגולן אתם יכולים לצאת עם אנרגיות מחודשות עם אוויר ההרים הנקי והנעים. הסיורים יכולים להתבצע באופן פרטי או בקבוצות, כך שלכם רק נותר לבחור איך בדיוק אתם מעוניינים לספוג את החוויה שלכם ביקב. תהנו!

מארז יין לחגים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם