כמה עולים מארזי מתנה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רכישה של מתנה בודדת תהיה במרבית המקרים יקרה יותר מרכישת מארז שיכיל מספר מתנות שונות. שכן, בעלי העסקים יודעים שישתלם להם למכור חבילה שתכלול כמה מתנות במחיר מוזל מאז מתנה אחת במחיר רגיל. למשל, העלות של כוס זכוכית מעוצבת תעמוד על 5 ₪ ומארז של 3 כוסות יעלה 10 ₪. עובדה זו גרמה לנו לצאת ולבדוק אילו מארזי מתנה משתלמים במיוחד יש היום בשוק, כדי שתוכלו לחסוך כסף. הישארו כאן ותגלו את המארזים השווים ביותר שתוכלו להעניק במתנה לעצמכם או לאחרים.

 

מארז לאנשי מחשבים

אנשי מחשבים ישמחו תמיד לקבל פד עכבר ארגונומי, מחברת ספירלה ומטען אלחוטי נייד. מדובר במארז מתנה שיסגור להם את הפינה. שכן, אלו דברים שתמיד שוכחים להביא מהבית. לא נלאה אתכם בפרטים ונציין שהעלות של מארז מתנה זה אינה עולה על 250 ₪. אם יש לכם חבר שעובד מהבית או מהמשרד, כדאי שתעניקו לו את המתנה הזו שתסגור לו את הפינה.

מארז לאנשי מחשבים

 

מארז מתנה לבית חדש

יש לכם חברים שעברו לאחרונה לדירה חדשה? אם כך, כדאי שתדעו שהמתנה הטובה ביותר שתוכלו להעניק להם היא מתנה בעיצוב אישי. אנו ממליצים על מארז שכולל את הפריטים הבאים:

  • שלט מעוצב לדלת (ניתן לכתוב את שם המשפחה ולעצב את הרקע באופן אישי)
  • מעמד ממו מתקפל
  • מעמד שולחני מהודר

המארז היוקרתי הזה יעלה לכם כ – 300 ₪ בלבד והוא מתאים לכל איש ואישה.

 

מארז למטיילים

לכל אחד מאתנו יש חבר שאוהב לטייל ברחבי הארץ והעולם. יש מי שסוברים שקשה למצוא מתנה מושלמת לטיפוסים שכאלה, מכיוון שהדבר מצריך חיפוש אחר חנויות טיולים. אנחנו כאן כדי ליידע אתכם שמדובר בטעות. שכן, יש חנויות שמציעות מארזי מתנה מושלמים שמתאימים למטיילים ונוודים. המארז שבחרנו להציג בפניכם כולל מעמד מתקפל לסלולר, מצית אלקטרוני ונרתיק לדרכון. בטח תופתעו לשמוע שהעלות של מארז זה היא 240 ₪ בלבד!

 

רוצים מארז אחר? אין בעיה!

יש היצע רחב של מתנות שלא נכנסו למדריך הזה מפאת חוסר מקום. בחרנו להציג את העובדה הזו בפניכם, כדי שתדעו שיש באפשרותכם להכין באופן עצמאי את מארז המתנה המושלם לכל אחד. תוכלו למשל לתת מארז מותאם לחברה שילדה לא מזמן או למעסיק שלכם, רגע לפני שהוא יוצא לפנסיה. כדי שזה יקרה, תצטרכו להיכנס לאתר שיש בו מתנות קסומות שניתן לארוז ולשלוח למקבל המתנה.

 

השורה התחתונה – זה הזמן לבחור את המארז המושלם!

עכשיו אתם מכירים בסוגי המארזים השונים והעלויות שלהם. בשלב זה נותר לכם רק לבחור את המארז המתאים ביותר לשני הצדדים. כלומר, המארז צריך להתאים קודם כל לכם, מבחינת המחיר. לאחר מכן, הוא צריך להתאים למקבל המתנה מבחינת השימוש והפרקטיות שלו.

רוצים מארז אחר_ אין בעיה!

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם