כמה עולה מתנות לחג ראש השנה

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

השנה החדשה שבפתח מהווה הזדמנות להוקיר את מי שרוצים בטובתו. רכישת מתנה לראש השנה לא צריכה להיות מורכבת ומכבידה. קיים מבחר מתנות מגוון בחנויות המתנות השונות וכך אתם יכולים להתאים את אופי המתנה לאופי המקבל. מחיר מתנה נע בהתאם לגודלה ולכן טווח המחירים ישתנה בין מתנה למתנה. כאן ריכזנו עבורכם מידע שיכול לסייע לכם בבחירת מתנה לחג הקרוב.

 

איך בוחרים מתנה לחג?

כאשר רוצים לרכוש מתנות לחג ראש השנה חשוב להגדיר תקציב לפני הכל. אין סוף למחיר שניתן לשלם על מתנות ולכן חשוב להגדיר תקציב ריאלי שיסייע וימקד אתכם בבחירת המתנה המתאימה. לאחר שהגדרתם תקציב ממוצע ואתם מחליטים שאתם לא סוטים ממנו, אתם יכולים להמשיך בבחינת אופי המתנה שתינתן.

חשוב להתאים את המתנה הניתנת לאופי המקבל. אם אתם נותנים את המתנה למארחים לדוגמא, ואתם יודעים שהם אוהבים חפצים פרקטיים, מתנה פרקטית ושימושית תהיה לעניין. אך אם נביא מארז יין למארח שמתנזר מאלכוהול, חיממנו לו את הלב בעצם נתינת המתנה, אך לא התאמנו לו אותה במיוחד עבורו. כשמפנקים מישהו וכבר משלמים כסף על רכישת מתנה בשבילו, חבל שזה לא יעשה כמו שצריך.

 

איזו מתנה תתאים לחג ראש השנה?

אופי המתנה יבחר בהתאם לאופי המקבל. אך באופן כללי ניתן לומר כי לחג ראש השנה בו רוצים לברך בברכת שנה טובה ומתוקה, משלבים בתוך מארז מפנק צנצנת דבש מעוצבת יחד עם בקבוק יין לחג ועוד מתנה שימושית בהתאם לגובה התקציב שקבעתם לעצמכם.

 

קבלו רעיונות למארזי מתנה לחג במחירים שונים

  • מארזי מתנה המשלבים יינות איכותיים ממיטב היקבים בארץ. תוכלו לשלב בקבוק יין ייחד עם מעמד ליין ולשלם עליו 320 ₪ בחנות ריגלו האהובה.
  • מארז מתנה המשלב שוקולד ובונבוניירות מפנקות – מחיר מתנה כזו יכול להגיע אף ל-480 ₪. כעת לפני החג קיימים מבצעים ואתם תוכלו למצוא מתנה יוקרתית בעלת אופי דומה גם במחיר מופחת.
  • מארז מתנה לגבר לראש השנה המכיל בקבוק ויסקי משובח, שוקולדים יוקרתיים ומעוצבים בכלי יפה ו-2 סיגרים איכותיים משולבים. מארז יוקרתי כזו יכול להגיע למחיר של 400 ₪.
  • סלסילה מתוקה המשלבת עוגת דבש מפנקת, דובשניות, בקבוק יין ומספר שוקולדים מעוצבים בשילוב של פרחים מלאכותיים יפהפיים. מחיר מארז כזה יכול להגיע ל-200 ₪.
  • עוגה עשירה, מעוצבת ומפנקת עם ברכה, תוכלו להזמין עוגה כזו מכל חנות מתמחה. מחיר עוגה כזו יכול להגיע ל-250 ₪ ואף יותר.

 

מצרפים ברכה למארז המתנה

בנתינת המתנה רואים את הלב של נותן המתנה. אל תשכחו לצרף למארז איגרת ברכה לשנה החדשה. ברכו את יקיריכם בברכה לבבית. אנשים רבים מזלזלים בחשיבות הברכה המצורפת למתנה, אך האמת היא שחבל להפסיד הזדמנויות. ואיך אומרים תמיד? המברך יתברך בכפל כפליים…

מתנות לראש השנה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם