כמה עולה מתנת יום הולדת מקורית ויצירתית?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חוגגים יום הולדת? מזל טוב! בוודאי גם אתם שואלים את עצמכם כיצד ניתן לחגוג בצורה מקורית, מהנה וייחודית, אבל בלי לקרוע את הכיס. חגיגות יום הולדת משתנות מאדם לאדם וממשפחה למשפחה. יש מי שאוהבים לחגוג בגדול, יש כאלה שמציינים רק ימי הולדת עגולים, יש את אלה שהפסיקו לחגוג אחרי גיל הגן ויש את אלה שמבחינתם יום הולדת הוא לא ממש סיבה למסיבה. אם אתה מאלה שאוהבים לחגוג, ושואלים את עצמם מה התקציב הנדרש, אתם במקום הנכון.

מתנות יום הולדת הן עולם שלם של אין ספור אפשרויות. מתנה ליום הולדת סמלית ומתוקה יכולה להיות זר פרחים מבן אוהב לאימו החוגגת, או עוגת שוקולד פשוטה במשרד. בקצה השני של הסקאלה ניתן למצוא אנשים שמטיסים חברים ובני משפחה לקצה העולם, לשבוע שלם של חגיגות, מסיבות ואטרקציות. רובנו נמצאים, ככל הנראה, במקום טוב באמצע.

אז בתכלס, מה התקציב הנדרש? האמת היא שזו שאלה שאין עליה תשובה ממשית, כי לא דומה יום הולדת אחד למשנהו, ולא דומה משפחה שחוגגת לילד בגן, לבני זוג שחוגיים אחד לשני, או לקבוצת חברות מתבגרות שחוגגות בתורות. אין מה להשוות בין תקציבים של חגיגות בין זוג סטודנטים תפרנים, לסבא וסבתא מבוגרים שרוצים לחגוג יום הולדת עגול ולפנק את הנכדים

אז הסכמנו שהתקציב הוא אינדיבידואלי? הסכמנו. ולדעתנו, העניין החשוב ביותר הוא לא לחרוג מהתקציב האישי שלכם, כדי לא לסיים את החגיגות עם דאגה בלב וחור בחשבון הבנק. ניתן לחגוג בכל תקציב, וכמאמר הקלישאה – הכוונה חשובה לא פחות מהביצוע. אהבה, הערכה ושמחה ניתן להביע באמצעים רבים ולא בהכרח דרך הפקה גרנדיוזית וראוותנית.

מה שבכל זאת חשוב, ותמיד מתקבל בברכה, הוא כמובן מתנה יצירתית ומושקעת. מתנה כזו לא חייבת לעלות סכום כסף גדול, והעיקר, כמובן, זה מה שמובע דרכה. מתנה מקורית ויצירתית ליום ההולדת היא כזו שמשקפת היכרות של נותן המתנה עם מי שמקבל אותה. תמיד העדיפו מתנה שיש בה טאצ' אישי, בדיחה פנימית מקורית או גאדג'ט מעניין. היתרון של מתנה על פני חוויה הוא שמדובר בדרך כלל בחפץ שנשאר לאורך זמן, ויכול להזכיר את היום המיוחד ואת הקשר החזק שיש בין נותן המתנה למי שמקבל אותה.

ואם נסכם, הבנו יחד שמתנות יום הולדת, וחגיגות ימי הולדת וימים מיוחדים בכלל, הן דבר אינדיבידואלי ומשתנה. מה שבכל זאת קבוע ומשותף לכל בני האדם זה הרצון שיראו אותנו, ישמחו בכך שאנחנו קיימים ויביעו אהבה והערכה כלפינו. כל זה ניתן לעשות במגוון רחב של דרכים, הן בקניית מתנה מושקעת ומפנקת, הן בחגיגת יום כיף משותף, בטיסה לחו"ל או דווקא במתנה סמלית בתקציב קטן, אבל כזו שיש בה הומור, התאמה מושלמת למקבל והרבה כוונה אישית. 

מתנת יום הולדת

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם