כמה עולה מתנה מושקעת לחתן?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כל אחד מאתנו רוצה להיות בטוח בכך שהוא מעניק מתנה מושקעת לחתן שתואמת לחשבון העו"ש שלו. עובדה זו התגלתה לנו לאחרונה, כששוחחנו עם חברים שהוזמנו בדיוק כמונו לחתונה יוקרתית. כשהבנו שכולם בזבזו זמן בתהייה לגבי העלות של המתנה המושלמת, החלטנו לצאת ולבדוק את הנושא. א

נו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות את המחירים של מתנות מושקעות, כדי שתוכלו לבחור במתנה מושלמת מבלי לקרוע את הכיס.

 

זו העלות של מזוזה ייחודית

מזוזה הינה מתנה ייחודית שתשמש את החתן בכל יום ושעה. שכן, הוא יוכל לתלות אותה בבית שהוא יקים עם אשתו. נציין כי יש מגוון רחב של מזוזות במחירים שונים, כך שאתם יכולים לבחור את זו המתאימה ביותר מבחינת היכולת הכלכלית שלכם. הנה כמה דוגמאות לעלויות של מזוזות:

  • מזוזה מבטון בגוון שחור: 85 ₪
  • מזוזה דמוי אבן: 70 ₪
  • מזוזה מעוצבת עם ברכת הבית עליה: 95 ₪

מְזוּזָה

זו העלות של סידור

הנה מתנה נוספת שתשמש את החתן בתדירות גבוהה – סידור. נציין כי גם כאן יש מגוון רחב של מחירים ועיצובים, כך שתוכלו לבחור את זה המתאים ביותר. בירור שערכנו העלה כי רכישה של סידור יוקרתי בחנות תשמישי קדושה תעלה לכם בסביבות ה – 130 ₪. ראוי לציין שתוכלו להוציא גם סכומים נמוכים יותר על סידורים פשוטים. שכן, יש סידורים שמחירם נע בין 45 ₪ – 60 ₪.

 

זו העלות של גביע קידוש

אי אפשר לכתוב מדריך שיאפשר לכם לבחור מתנה לחתן מבלי להציג את הגביע לקידוש. העלויות של גביע מתחילות ב – 120 ₪. ראוי לציין כי המחיר עולה בהתאם לעיצוב הנבחר ולצורך בהקדשה. אם תרצו להעניק לחתן מזכרת מיום החתונה, תוכלו לבקש מחנות הקדושה לבצע חריטה עם תאריך האירוע או כל פרט אחר שיעלה בראשכם. כדאי שתדעו שהמחיר צפוי לעלות ככל שתבחרו בגביע מהודר יותר.

כוס לקידוש

מתלבטים במה לבחור? כך תדעו מה היא המתנה המתאימה ביותר לחתן

אם קראתם את המדריך הנוכחי ומצאתם את עצמכם מתלבטים, כדאי שתדעו שיש לנו פתרון. אתם יכולים פשוט לגלוש בחנות קדושה מקוונת ולבדוק את ההיצע בה. אנו ממליצים לבקר באתר יברכך – יהדות השראה אומנות. שכן, שם תוכלו להשיג את תשמישי הקדושה האיכותיים ביותר במחירים נוחים.

לאחר שתיכנסו אל האתר, תוכלו לצלם את המסך ולשלוח לחתן את התשמישים שמתאימים לתקציב שלכם (ניתן כמובן להסתיר את המחיר). הוא יבחר בתשמיש המתאים ביותר ואתם תוכלו להיות בטוחים שלא תקרעו את הכיס הפעם.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם להכיר בעלות של מתנה מושקעת לחתן. עכשיו, אתם מכירים בכל האינפורמציה החיונית כך שעליכם רק ליישם את המידע שלעיל ולהעניק מתנה מיוחדת שתתאים לכם ולחתן כמו כפפה ליד.

חָתָן

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם