כמה עולה מתנה מקורית לגבר

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

זה לא פשוט למצוא מתנה לגבר שהיא גם מקורית, גם שימושית וגם לא יקרה. מדובר בעניין שידוע עבור רבים כמורכב ביותר. כדי להקל על מי מכם שצריכים לקנות מתנה שכזו, יצאנו לבדוק את העלויות השונות של מתנות מסוג זה. הישארו אתנו ותצאו מהמדריך הנוכחי עם רשימת מתנות מקוריות ביותר בעלויות שאתם יכולים לעמוד בהן.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנחנו כותבים תוך ליווי מטעם אנשים שיודעים לקנות מתנות מקוריות. הגענו אל אותם אנשים לאחר שפרסמנו סקר ברחבי הרשתות החברתיות וכתבנו בו שאנחנו מבקשים לקבל עלויות של מתנות מקוריות לגבר. כדי שנוכל להיות בטוחים שמדובר במתנות עם עלויות אמינות, ביקשנו מכל אחד מהמגיבים על הסקר, לשלוח לנו את התמונה של המתנה בצירוף קבלה או צילום מסך מהאתר שבו היא נרכשה, במידה ומדובר ברכישה דרך הרשת.

 

מתנה מספר 1 –  מצית חשמלית עם חריטה

לא יכולנו להתעלם מהעובדה שרבים מהגולשים ציינו שהם קנו את המתנות המקוריות שלהם באתר של עדן מתנות. אם אתם תוהים איך אנחנו יודעים זאת, נזכיר לכם שהם שלחו לנו צילומי מסך של המתנות כדי שנוכל לדעת שמדובר במחיר נכון. אז המתנה הראשונה שנבחרה על ידינו היא מצית חשמלית שניתן לכתוב עליה הקדשה כמו: "שרופה עליך". ראו לציין שהעלות היא 190 ₪. כך שאם חשבתם שתצטרכו לשלם הרבה על מתנות מקוריות לגבר, כדאי שתחשבו שוב.

 

מתנה מספר 2 – מנורת כדור ירח עם תמונה

שימו לב, מדובר כאן במתנה מקורית שאתם יכולים להעניק לאדם שאתם לא ממש מכירים או לא קרובים אליו מספיק כמו למשל:

  • מעסיק
  • שכן
  • קרוב משפחה רחוק ועוד

המתנה המדוברת היא בעצם מנורה בצורה של כדור שנראית בלילה כמו ירח. על התמונה ניתן להדפיס תמונה או כיתוב. כך שאתם יכולים להעניק אותה למי שתרצו בידיעה שהיא תתקבל בשמחה. אפשר להניח אותה על גבי שולחן משרדי, ליד המיטה או כל מקום אחר.

 

מתנה מספר 3 – עט נובע עם חריטה

יכול להיות שאתם קוראים את הכותרת שנכתבה ליד מתנה מספר 3 ואתם אומרים לעצמכם: "עט נובע? זה לא מקורי בכלל" אז תקשיבו לנו טוב, מדובר בעט נובע שאתם יכולים לחרוט עליו הקדשה. כך שמדובר במתנה מקורית ביותר. ככל שתחשבו על חריטה מקורית ומעניינת יותר, כך תהפכו את המתנה ליותר ויותר מקורית. העלות של מתנה שכזו צפויה להיות סביב ה- 200 ₪ ואם מדובר במישהו שאתם רוצים להשקיע בו יותר, תמיד אפשר לקנות יותר מעט אחד, הבחירה שמורה לכם כמובן.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת כמה עולה מתנה מקורית לגבר. עכשיו כשיש לכם מידע אודות כמה מתנות מקוריות שונות, נותר לכם לבחור את המתנה המתאימה ביותר.

מארז קטן

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם