כמה עולה מתנה מרגשת לאהובכם?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אם אתם ניצבים לפני אירוע חגיגי בו אתם מצופים לקנות מתנה ליקירכם, או שמא מדובר במחווה "סתמית" של אהבה, אתם ודאי מבולבלים משפע האפשרויות שעומדות בפניכם ולא פחות – מטווח המחירים הרחב. אל דאגה – אנחנו כאן כדי לעשות סדר בבלאגן! כמה זה עולה ולמה כדאי לשים לב? כל התשובות לפניכם.

 

אז… כמה עולה מתנה לאהובכם?

השאלה נשמעת פשוטה אך התשובה פחות – המחיר נגזר משלל גורמים כמו למשל האירוע שאתם חוגגים וסגנון המתנה שמתאימה לו, כמה תרצו להשקיע והתקציב שעומד לרשותכם וכמובן – היכן תרכשו את המתנה.

ובמילים פשוטות – אם מדובר בסתם מחווה של רומנטיקה, העיקר הכוונה (למרות שיש הטוענים שזה תמיד נכון) – יש מתנות לגמרי חינם כמו זר פרחים שקטפתם בדרך הביתה (כאלה שמותר לקטוף, כמובן) ולא מעט אופציות ב-150 ₪ בממוצע, כמו מארז שוקולדים או קוקטיילים, אביזרים לבית או אפילו זוג כרטיסים לסרט ופופקורן.

לעומת זאת, באירועים רשמיים בהם נדרשת השקעה גדולה יותר, השמים הם הגבול – יש מתנות בתקציב מוגבל כמו מה שציינו למעלה בין היתר וכלה במתנות באלפי שקלים (ויותר) – תכשיטים בהקדשה אישית, שעוני יוקרה, חוויות משותפות ועוד ועוד.

פיט גיפט

מבולבלים? אתם לא לבד

אם ההיצע הגדול מבלבל אתכם, דעו שאתם לא חייבים לבחור לבד – אמנם ההחלטה הסופית תהיה שלכם, אבל יש מי שיעזור לכם. אם אתם מעדיפים לבקר בחנות פיזית, תמיד יהיה שם מי שישמח להציג בפניכם אופציות מתאימות ולסייע בבחירה. הרוכשים אונליין לעומת זאת יוכלו להיעזר בחוכמתם של מנועי החיפוש, כמו למשל פיט גיפט מנוע החיפוש החכם העוזר לכם להתאים את המתנה ליקירכם.

 

איך לחסוך בעלויות וטיפים נוספים

לפני שאתם שולפים את האשראי, הנה כמה טיפים קטנים שיעזרו לכם לקלוע בול ועל הדרך לשלם פחות ממה שתכננתם.

  • קונספט: לכל אירוע וחגיגה נושא משלהם – ולנטיין נהוג לציין בצורה רומנטית וקיטשית, לעומת יום הולדת בו נבחר מתנה אישית בהתאם לתחביבים, והחלומות של אהובכם. מתנה ליום-חול יכולה להיות משהו מקורי שהכנתם לגמרי לבד ואילו מתנת לידה היא בדרך כלל תכשיט יוקרתי עם הקשה אישית.
  • מבצעים והנחות: מעבר לכאלה שמפורסמים ברשות הרבים, ניתן להיעזר בהטבות אישיות למחזיקי כרטיס אשראי מסוים, הנחות מועדון או מועדונים כמו בהצדעה, ביחד בשבילך וכד' שמציעים כרטיסים נטענים בהנחות גדולות.
  • אל תשכחו ברכה: מתנה, מושקעת ככל שתהיה, לא שלמה בלי ברכה מהלב. אז גם אם זה נראה לכם שולי – אל תוותרו על זה. האמינו לנו, זה יקפיץ את המתנה שלכם כמה רמות למעלה.

לסיכומו של דבר, בחירת מתנה יכולה להיות עסק לא פשוט אבל זה לא חייב להיות מסובך כמו שנדמה וגם יכול להיות הרבה יותר זול מהמצופה, אז תבחרו היטב ושיהיה במזל טוב.

פיט גיפט

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם