כמה עולה מתנה ליולדת?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

יש כל כך הרבה מתנות שאפשר להביא לאישה לאחר לידה, אבל לפעמים, הבחירה ביניהם היא קשה. שכן, לכל אחד יש תקציב משלו והעלויות יכולות להשתנות באופן משמעותי. המדריך הנוכחי עולה לרשת במטרה לרכז את העלויות השונות של מתנות ליולדות. הישארו אתנו ותוכלו לגלות מה הם המחירים (שיוצגו בפניכם בסדר עולה) של המוצרים שכדאי לשים עליהם את העין והארנק.

 

מארז מיני מאוס ללידת בת

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק במתנות ליולדות מבלי להציג את המארז המתוק והאדום שמתאים ליולדת בת. מדובר במארז שכולל בגד בייסיק, גרביים מחממות, כובע ועוד שארוזים בתוך מזוודה מתוקה שניתנת לשימוש חוזר. חשוב לציין שכל הפריטים הללו מגיעים עם הדפסים של מיני מאוס. מתנה זו תעלה לכם כ – 270 ₪. מי שיעדיפו לשלם מעט פחות ולהעניק מתנה שימושית, יכולים לבחור במארז בייבי גירל ורוד שעלותו 250 ₪. המארז כולל פריטים ורודים בהדפס של מיקי מאוס שמתאימים ללידת בת.

מארז מיני מאוס להולדת בת

מארז מתנה ללידת בן

אם הוזמנתם לברית ברגע האחרון ומצאתם את עצמכם ללא מתנה זמינה, כדאי שתדעו שיש ברחבי הרשת היצע רחב של מארזי מתנה ליולדת שמתאימים לברית. בחרנו להציג בפניכם מארז שכולל את כל הפריטים הדרושים ליולדת. נציין כבר עכשיו שתשלמו עליו כ – 270 ₪ ותוכלו למצוא בו כפפות, כובע, בגד גוף ארוך, אלבום תמונות שמתעד את שנת החיים הראשונה של הבייבי ועוד.

 

מארז נגד עין הרע לברית

זה לא סוד, "טפו טפו טפו" הינו משפט מוכר שנשמע לא מעט מפי היולדות הטריות. אם אתם מכירים ביולדת שמשתמשת בו מאז הלידה, אתם צריכים להעניק לה מארז נגד עין הרע. מדובר בקופסת עץ מעוצבת עם הדפס של עין. בתוכו יחכה דובי מתוק, בגדי ניו בורן ועוד. אם תשאלו אותנו, נאמר לכם גם מתוך שינה כי זו מתנה ליולדת בן שתתאים לכל אחת. זו ההזדמנות לציין שהמארז עולה כ – 325 ₪ בלבד.

מתנה להולדת בן

עריסה מתנדנדת מעץ

כל יולדת תשמח לקבל במתנה עריסה מתנדנדת מעץ שתכיל את כל הפריטים החיוניים לתקופה שלאחר הלידה. חשוב לציין כבר עכשיו שמדובר במתנה המפנקת והיקרה ביותר שתוצג בפניכם במדריך זה. שכן, העלות שלה נעה בסביבות ה – 550 ₪. סביר להניח שתרצו לדעת מה עומד מאחורי התשלום, אז נספר לכם שאלו רק חלק מהפריטים שנכללים במארז העריסה המדובר:

  • חיתול טטרא
  • מגבת קפוצ'ון
  • עריסה מתנדנדת
  • אלבום תמונות
  • בובת שמיכי ועוד

 

לסיום

רכישה של מתנה ליולדת הינה עניין פשוט למדי. צריך רק להכיר באפשרויות השונות ובמחירים העדכניים. בשלב זה אתם מכירים בכל האינפורמציה החיונית, כך שנותר לכם רק לבחור את המתנה שמתאימה לכיס שלכם וליולדת. נאחל לכם שתבחרו נכון ומזל טוב!

מתנה לאמא

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם