כמה עולה מארז מושקע לראש השנה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בכל סיום שנה עברית יש עלייה במספר האנשים שתוהים לגבי העלויות של מארזים מושקעים לראש השנה. שכן, מדובר בעניין שמצריך חישוב כלכלי, במיוחד אם יש לכם הרבה אנשים שצפויים לקבל מכם מארזים. כדי להקל בשנה הנוכחית על המחפשים, יצאנו לבדוק מהן העלויות של מארזים מושקעים לראש השנה הקרב ובא וחזרנו עם תשובות מיוחדות שיאפשרו לכם להתאים את המארז לתקציב שלכם.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי בחרנו לכתוב יחד עם אנשים יצירתיים שעוסקים ביום יום בעיצוב של אריזות מתנה. שכן, הם אותם אנשים שיושבים במחסנים ובפינות החנויות במטרה להכין לכם את המארזים המיוחדים ביותר. שאלנו אותם מהן העלויות של המארזים לשנה הקרבה וקיבלנו תשובה די מרוכבת. בשורות הקרובות נציין בפניכם את התשובה הזו וגם נסביר איך גרמנו לה להיות קלה יותר ליישום.

 

אז מה התשובה לשאלה המתבקשת לגבי עלויות של מארז מושקע לראש השנה?

הגורמים שליוו אותנו אמרו שאין מחיר מסוים על מארז לראש השנה.שכן, כל מארז כולל בתוכו דברים אחרים. כדי שנוכל להסביר לכם בדיוק במה מדובר, נציג בפניכם תחילה כמה אפשרויות של מארזים שאתם יכולים להכין בעצמכם או לקנות בחנויות:

  • מארז מספר 1 עם פורס תפוחי עץ עם צנצנת דבש, קופסת שנה טובה לחג, עוגות דבש מתוקות ובקבוק יין
  • מארז מספר 2 עם צנצנת דגי זהב משוקולד, סט צלחות לאירוח ושלט כניסה לבית
  • מארז מספר 3 עם עוגיות דבש עבודת יד, בקבוק מיץ תפוחים תוסס, שוקולדים וכוסות יין

וזוהי רשימה חלקית מאוד. שכן, כידוע לכם, יש עוד מגוון רחב של מארזים. כדי שתוכלו לדעת כמה פחות או יותר אתם צפויים לשלם, ריכזנו עבורכם את טווח המחירים שאתם עשויים לשלם עבור 2 מתוך המארזים שלעיל.

 

כמה תשלמו על מארז מספר 1?

מארז מספר 1 שצוין בפניכם לעיל צפוי לעלות לכם בסביבות ה- 50 ₪. המחיר כמובן משתנה מחנות אחת לשנייה. מארז זה מתאים במיוחד לעובדי משרדים, שכנים יקרים או מכרים. שכן, מדובר במארז מתוק במיוחד שצפוי להתאים לכל אדם באשר הוא.

 

כמה תשלמו על מארז מספר 2?

מארז מספר 2 כולל עוגיות עבודת יד, יין ומשקה תוסס. יש כאן עניין שמצריך הכשר, כך שאם אתם צפויים להעניק אותו לאדם שומר כשרות, יש לוודא את הכשרות מראש. בכל אופן, כדאי שתדעו שמארז זה צפוי לעלות לכם בסביבות ה – 100 ₪. גם כאן המחיר משתנה מחנות אחת לאחרת.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת כמה אתם צפויים לשלם על מארז מושקע לראש השנה. למרות המורכבות של העניין, הצלחנו להרכיב עבורכם מארזים מיוחדים ולא יקרים. מאחלים לכם בהזדמנות זו שנה טובה ומתוקה.

שוקולדים

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם