כמה עולה מתנה מתחשבת ומושקעת ליולדת

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

נשים שיולדות עוברות את הרגע הגדול בחייהן ברגע הלידה.

הן מייצרות חיים ולמעשה חוות רגע גבוה במיוחד מבחינה אנרגטית, שממנו מאוד לא פשוט לנחות בחזרה אל הקרקע.

בעוד שהמון אנשים בוחרים להעניק מתנות דווקא לילד או לילדה הנולדים, חלק מהאנשים דווקא בוחרים לקנות מתנה מתחשבת ומושקעת ליולדת, על מנת להעניק לה את תשומת הלב הראויה לה אחרי הדבר העילאי שהיא עשתה.

יצאנו לבדוק כמה עולה מתנה מתחשבת ומושקעת ליולדת, כדי שגם אתם תוכלו לפנק אותה בדיוק כמו שמגיע לה.

 

מתנה ליולדת – לבחור מבין מגוון רחב של אפשרויות

כשמדברים על מתנה ליולדת מדברים על הרבה יותר מרק אפשרות אחת, להיפך – היום מדברים על מאות אם לא אלפי אפשרויות שונות שיוכלו לשמח את לבה של היולדת שחובקת את התינוק או התינוקת החדשים שלה.

ככל שהשנים חלפו, כך הובן שהיולדת צריכה להיות יותר במרכז העניינים, ושגם היא בהחלט צריכה לקבל את הפינוקים אחרי תשעת החודשים הארוכים שעברו עליה, ועל אחת כמה וכמה אחרי אקט הלידה המורכב. הבחירה שלכם יכולה להיות מגוונת, ולהתאים לתקציב האישי שלכם שאותו אתם מעוניינים להשקיע.

 

כמה עולה מתנה ליולדת – מחיר המתנה יהיה בהתאם לאופי שלה

אז כשמנסים להבין כמה עולה מתנה ליולדת, צריך לשאול כמה שאלות:

  1. מה התקציב המוגדר שלכם?
  2. עד כמה מושקעת אתם רוצים שהמתנה תהיה?
  3. עד כמה אתם קרובים ליולדת?

בהתאם לתשובות שתענו לעצמכם על השאלות האלו, תוכלו לצאת לדרך ולבחור את המתנה. לצורך הדוגמה, תוכלו לבחור במגוון גיפט כארדים בסכומים שונים, החל מסכומים של 100 ש"ח ועד לסכומים של 1,000 ש"ח ויותר. חושבים שסיימנו? חכו, זו רק דוגמה אחת מיני רבות.

 

החל מעיסויים ועד לארוחות ופינוקים אחרים

אחרי הלידה, אין דבר שישמח יותר את האישה היולדת מאשר עיסוי טוב ומפנק שיחזיר לה את כל הכוח לגוף. מתנה מתחשבת ומושקעת ליולדת שמגיעה בדמות עיסוי יכולה להעניק לה החל מ-45 דקות ועד שעה וחצי של פינוקים ועינוגים לגוף, שימריצו לה את הדם, יחזירו לה את האנרגיה, ויגרמו לה להרגיש שהעולם עובר למצב OFF ומאפשר לה פשוט להתמסר לעונג הגדול הזה. העלות של מתנה כזו יכולה לנוע בין כ-300 ש"ח ועד ל-700 ש"ח בערך.

אופציה נוספת היא לפנק את האישה היולדת במתנה בדמות ארוחה. בין אם מדובר על ארוחת בוקר, בראנץ', ארוחת צהריים או ארוחת ערב, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מעניקים לה כיף גדול עם כמה מהמסעדות הטובות ביותר בארץ. העלות כאן יכולה לנוע בין כ-200 ש"ח ועד לכ-500 ש"ח לערך.

 

פנקו מכל הלב – זה בהחלט מגיע לה

זה הזמן שלכם לפנק את היולדת שאותה אתם כל כך אוהבים עם מתנה מתחשבת ומושקעת, שתגרום לה להיזכר שהיא מוקפת בהמון אנשים טובים שאוהבים אותה ורוצים שיהיה לה רק טוב בחיים. בהצלחה!

קופסה

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם