המתנות המושלמות לקיץ הישראלי

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

עונת הרחצה נפתחה רשמית, הבריכה בקיבוץ כבר פועלת, הילדים בקייטנות ואתם בים. לפני שאתם יוצאים לבלות, הכירו את המתנות המושלמות שיעזרו לכם להתמודד עם החום הקולח ולצלוח את הקיץ בצורה הכיפית ביותר.

 

החום הורג אותי

כמו שכולנו יודעים, בחודשי יולי – אוגוסט בישראל הגוף שלנו מתמודד עם תנאי מזג אוויר קיצוניים. הממוצע מעלות היומי הוא כ-30 מעלות צלזיוס ובדרום מגיע אפילו ל-40!

כשאין מזגן – מאוורר נייד אישי הוא הפתרון המושלם. ניתן להשיג מאוורר שעומד על שולחן ומתחבר לחשמל או מאוורר שעובד על בטריות. המאוורר מהסוג השני, הוא מאוורר שניתן לקחת לכל מקום. ישנם כאלו שמגיעים מובנים על בקבוק מים וכך גם משפריצים עליכם מים קרירים. בתור בוס, אלו מתנות קיץ לעובדים מושלמות.

 

חכם בשמש ראש גדול

לכולנו בטח יש איזה כובע מסכן זרוק בבית, אבל כובע יכול להיות גם אופנתי. כובע טמבל, כובע מצחייה או כובע קש מוסיפים טאץ' נחמד ללוק שלכם כשהם מסוגננים. וחוץ מזה, יש לזכור שכובע הוא אחד הדברים החשובים ביותר שצריך ללבוש כשנמצאים בשמש.  

 

אי אפשר ללכת לים בלי זה

אחד הבילויים המהנים ביותר בקיץ הוא השהייה בים. אך לא בכל חוף יש ציליות ובמרבית החופים צריך לשלם על כיסאות חוף. גזיבו צילייה לייקרה הוא אוהל צילייה משפחתי קל לנשיאה וקל להקמה. כבר אין צורך לרדוף אחרי הצל.

דבר נוסף, הם כיסאות החוף. כמעט אין משפחה בישראל שאין לה כיסאות חוף לים. למי מאיתנו שאינו אוהב לשבת על החוף ואולי זקוק למשענת זה הפתרון המושלם! כיסאות אלו מתקפלים בקלות ונכנסים לכל באגז'.

ובל נשכח את מגבות החוף הגדולות או הלונגים והמחצלות למיניהן, שמאפשרים לנו לשכב על החול בנחת ולהשתזף.

 

צעצועי ים

אמנם הם נקראים צעצועי ים אך הם מתאימים גם לבריכה. כדור ים, אבוב, בננה או מזרון ים, הם מתנה מושלמת לכל מי שאוהב להשתעשע בבריכה. האביזרים הצבעוניים הללו מתאימים מאד לילדים ומשמחים לבב אנוש.

אם אתם רוצים לקנות מתנה לחברים שלכם ולהם יש ילדים, מצופים זו גם אופציה טובה מאד, שכן כל ילד זקוק להם.

 

ציוד טיולים

הקיץ מביא עימו רוח טיולים והרבה אנשים בוחרים לצאת לחיק הטבע. בימים חמים אלו, צידנית שעוזרת בקירור האוכל והשתייה תהיה מושלמת לפיקניק בחוץ. גם מוצרי שמש וציוד קמפינג יהיו שימושיים ביותר עבור אנשים שאוהבים לטייל.

אלו ללא ספק ישמחו לקבל ערסל שכיבה מפנק למנוחה בצל. רק אל תשכחו להביא עם הערסל גם מחבט יתושים חשמלי ואלתוש ריחני. בתקופה הזאת היתושים חוגגים.

 

אז במה לבחור?

בחירת מתנה לאחרים היא תמיד דבר אישי ואינדיבידואלי. חשבו מיהו הבן אדם שאתם רוצים להביא לו מתנה ומה הוא היה רוצה לקבל. ברגע שהבנתם את זה, נותר רק לבחור מהרשימה.

שי

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם