כמה עולה מתנת יום הולדת לגבר?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כאשר תרים אחר מתנת יום הולדת שווה לגבר, עומדות המשאלות במסדר ארוך: שתהיה חגיגית, שתהיה בלתי שגרתית, שהמתנה תהיה משעשעת, ושתעיד על קשר עמוק ובלת ניתן לניתוק, אי שם בקצה רשימת המשאלות, מצטנפת לה בקשה כה אלמנטרית: שהמתנה תגבה מאיתנו סכום שפוי.

אז נכון, אין משהו שנרצה לחסוך מהגבר שלנו, אולם לחשבון הבנק, גם יש אמירה נחרצת בעניין. אז כמה עולה מתנת יום הולדת לגבר? צאי לגלות מתנות במחיר שווה לכל כיס.

 

לו היינו אשתו של רוטשילד

אשתו של אילון מאסק, בוודאי לא מוגיעה את מוחה בשאלות זניחות כמו תקציב מתנת יום הולדת לבעל. היא פשוט מזמינה מכונית מצופה יהלומים או גלידה בקרם זהב, וכך הם חוגגים ציון דרך נוסף בשנותיו של הגבר. אנחנו, לעומת זאת, שעוד לא ייסדנו את חברת טסלה, נדרשים עדיין להתבונן בטבלאות מחירים, ולהשוותם לצורך מציאת הפריט המשתלם ביותר. יודעים מה? לא כל כך מהר היינו מחליפים עם נשותיהם של שועי עולם, בינינו, מה כבר אפשר לרכוש לאדם שיש לו הכל? אם כבר, בואו נהנה מהאפשרות לשמח גבר בכמה עשרות או מאות שקלים, זה עשוי להיות קל משחשבת.

 

מתנת יום הולדת לגבר – ככה ניכנס לו לראש וללב

גם אם אותך משמחת מלתחה חדשה ובושם בבישום קטיפתי, יתכן ובעיניו אלו ייתפסו כמטרד. השקיעי מחשבה במה באמת ישמח אותו.

 

צעצועים למבוגרים – גם הוא בן אדם

גברים אוהבים גאדג'טים, זהו נתון די גורף, שלא מדלג על רוב הגברים. שעון חכם, מכשור לרכב, או אביזר גיימינג מלהיב, הם מתנות יום הולדת לגבר שעשויות לגרום לו להודות שהצלחת לכבוש אותו, והמתנה אכן קולעת לטעמו האנין. אחד אפס לטובתך. מחיריהם של הגאדג'טים נעים בין כמה שקלים בודדים לכמה אלפים. כך שיש לכם טווח רחב לנוע בו לפעי התקציב שבידך. אל תשכחי לברר על חברה איכותית, כדי שהצעצוע הרגיש לא ייצר באגים מייד עם השימוש הראשון.

 

שיכור מאושר – מתנות ששוות לגימה

הוא חובב יינות? משתגע על ויסקי? מוכן למכור את ביתו כדי לרכוש עוד קצת בירה קרירה? זו ההזדמנות שלך לפנק אותו, וכמו שצריך. בררי עם חבריו או מכרים שמבינים באלכוהול, על משקה שישמח את ליבו, והזמיני לו מארז נאה בצירוף שוקולדים עשירים. יש לך משאלת לב שאת רוצה שהוא יגשים לך? זוהי שעת רצון, כשהוא יקבל ממך מתנה מפנקת כזאת, הוא יסכים גם לקטוף לך את הירח. מחירם של משקאות אלכוהולים נע בין כמה עשרות שקלים לכמה אלפי שקלים, לפי טיב המוצר והחברה המייצרת.

 

מתנה בנגיעה אישית

מחפשת מתנה לא בהכרח יקרה, שתמיד תעשה את העבודה? תמיד תוכלי לבחור בהדפסת תמונה משותפת שלכם על מוצר כלשהו. מחיר מתנה כזו נע בין כמה עשרות שקלים לכמה מאות שקלים. בחרי באלמנט שישמח אותו, חולצת ספורט, סינר או לוח שש-בש, והנציחי עליו תמונה משותפת.

מארז

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם