מה חשוב לעשות לפני חזרה לארץ אחרי רילוקיישן ארוך?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

השארת את חייך הישנים מאחור, בנית בית חדש וכעת אתה נהנה מהחיים כאזרח במדינה זרה. אבל מה אם אתה כבר לא מרגיש כמו ישראלי? מה אם אחרי שנים של מגורים ועבודה במדינה החדשה שלך אתה מתגעגע לשקיעות המבריקות והאוכל הטעים של הבית לשעבר שלך? אם יש לך ספקות לגבי חזרה לישראל לאחר היעדרות ארוכה, מאמר זה הוא בשבילך. הנה מספר דברים שעליכם לעשות לפני שחוזרים שוב למדינה לאחר היעדרות ארוכה.

 

חדש את זהותך כאזרח ישראלי

הדבר הראשון לעשות כמי שנחשב תושב חוזר לישראל לאחר רילוקיישן ארוך הוא להגיש בקשה לדרכון ותעודת הזהות הישראלית זמן קצר לאחר חזרתך במידה ואינם בעלי תוקף. בנוסף יש לוודא כי יש לך את כל המסמכים הרלוונטיים למחיה בישראל כמו תעודת לידה או כל מסמך אחר שיכול להיות רלוונטי לרשויות.

רילוקיישן ארוך

אל תפחד לבקש חופש

סביר להניח שתבלה את החודשים לפני המעבר בעבודה בכדי לממן את המעבר, ולכן חשוב שיהיה קצת זמן חופשה לפני המעבר הגדול. התחל את תכנון הדברים שתעשה בחופשה שלך מספר שבועות לפני שתתחיל עם המעבר, וחפש דרכים לפנות חלק מזמן העבודה שלך. עליכם גם לדאוג לדאוג לחייכם האישיים. זה כולל ארגון חיי החברה שלך, מפגשים עם משפחה ועוד, קח את כל זה בחשבון בזמן התכנון.

 

חיי חברה

לאחר שתחזור הביתה, תצטרך לבלות עם בני משפחתך ועם החברים שלך, וחשוב לסדר את חייך האישיים לפני שתחזור לעבודה. הקפד לשמור על קשר עם עמיתים לעבודה לשעבר שלך ולהכיר חברים חדשים במשרד החדש שלך. עליך גם להבטיח שיש לך זמן לעצמך, חיי חברה בריאים וזמן אישי הם חיוניים אם אתה רוצה להישאר בריא רגשית ופיזית במהלך כל הלחצים של המעבר.

רילוקיישן ארוך

תעסוקה

במידה ואתה נאלץ לחפש מקום עבודה חדש לאחר המעבר התכונן לשאלות רבות, חלק מהשאלות הללו יתבססו על התעסוקה הקודמת שלך וסיבות העזיבה, בעוד שאחרות יתבססו על המומחיות והניסיון שלך בעבודה הקודמת חלק מהמקומות אף ישאלו שאלות על חייך הפרטיים.

נסה לשמור על ראש רגוע ולהישאר ממוקד  מכיוון שישאלו אותך הרבה שאלות בסגנון. אתה עלול גם להרגיש ביישן כשאתה מתחיל לדבר עם אנשים חדשים, ולכן חשוב להתאמן בלדבר עם סוגים שונים של אנשים לפני שאתה חוזר להתראיין לעבודה.

 

סיכום

בסופו של יום אין כמו לחזור הביתה, אפילו אם זה כרוך בהרבה מאוד מאמץ וויתורים מסויימים תמיד עדיף להיות במקום שנותן לך שלווה ושקט נפשי בין אם זה בגלל הקרבה למשפחה, החברים, אפשרויות עבודה מתקדמות, שכר גבוהה או בתי ספר יותר איכותיים לילדייך.

לא משנה מה הסיבה שבחרת לחזור הביתה אחרי רילוקיישן ארוך מה שחשוב הוא שאתה חוזר! מקווים שהמאמר עזר לך קצת לסדר את הראש לקראת המעבר ולהבין מהם הדברים החשובים לעשות לפני החזרה.

רילוקיישן ארוך

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם