כמה עולה בדיקת חדירה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

העובדה שאנחנו מנהלים את כל החיים שלנו דרך המחשבים והטלפונים הופכת אותם ליעדים מרכזיים עבור מי שרוצים לפגוע בנו. ההתפתחות האדירה שהתרחשה בעולם הסייבר בשנים האחרונות הובילה לכך שבצורה די פשוטה יכולים לחדור אל המכשירים הללו ולגרום לנזקים משמעותיים לחיים שלנו. השאלה היא האם אנחנו יכולים לדעת שפרצו לנו לאותם מכשירים.

 

פריצות למחשבים

אם עד לפני כמה שנים היינו חושבים שפריצות למחשבים זה משהו ששייך לסרטים, כיום כל אחד מבין שהעניין הזה עלול לפגוש גם אותו. הדבר החשוב הוא להבין את הנזק הרב שאפשר לגרום בעזרת פריצה למחשב, בין אם בהקשר של חדירה לפרטיות ובין אם בגניבה של פרטים מזהים ולקיחתם לצורך שימושים אסורים.

כמה עולה בדיקת חדירה?

פריצה סמויה למחשב

אחד האתגרים המרכזיים היום בעולם אבטחת המידע הוא לא רק למנוע את הפריצה אלא גם לגלות על קיומה. במקרים רבים הפורצים מצליחים לטשטש את החתימה הדיגיטלית שהם יצרו וכך אנחנו בכלל לא יודעים שמישהו ביקר במחשב שלנו, שאב משם מידע חיוני ונעלם מבלי להשאיר עקבות. Penetration Test נועדה לבדוק בדיוק את הדבר הזה.

 

איך זה עובד?

עבור מי שאינו איש מקצוע בתחום האבטחה קצת קשה להבין כיצד בדיקה כזו עובדת, אולם באופן כללי אפשר לומר שכל ביקור של גורם זר במחשב שלכם מתועד. התיעוד הזה נקרא חתימה דיגיטלית, והפורץ בדרך כלל יעשה מאמץ למחוק את החתימה הזו עד כמה שניתן. עם זאת, בעזרת כלי מתקדמים ניתן לאתר גם חתימות שנמחקו וכך להגיע למי שפרץ למחשב שלכם.

כמה עולה בדיקת חדירה?

מה המחיר של בדיקה כזו

כפי שהבנתם, ביצוע של בדיקה כזו דורש הרבה מאוד ידע טכנולוגי, והבנה כיצד לבצע אותה ולאתר פריצה גם במקרה שבו הפורץ ניסה למחוק את עקבותיו. עבור בדיקה אוטומטית המחיר הוא 1590$ אולם ניתן לקבל גם בדיקה מעמיקה יותר שמותאמת עבורכם באפן אישי.

הבדיקות נערכות בעזרת סימולטורים מתוחכמים, והן נועדו לתת לכם תשובה ברורה לשאלה האם פרצו אליכם למחשב. במקרה של פריצה הבדיקה תתעד את הפריצה ואף תוכל לתת לכם דו"ח מה בדיוק התרחש במהלכה, והאם יש מידע רגיש שנלקח מהמחשב שלכם.

 

מי יכול לבצע בדיקה כזו

מלבד העובדה שיש צורך באיש מקצוע על מנת לבצע את הבדיקה הזו, חשוב להבין שבמהלך הבדיקה עלול להתרחש נזק למכשירים שלכם ולכן יש לבצע אותה רק במקום שנותן לכם אחריות על הציוד שלכם.

 

לסיכום

פריצה למחשב או לטלפון מעמידה את הפרטיות והמידע שלנו בסיכון גבוה. כדי למנוע מצב שבו נגנב מכם מידע או שהמחשב שלכם נפרץ בלי שאתם יודעים את זה, ניתן לבצע בדיקת חדירה שבודקת האם גורם זר ביקר במחשב שלכם. הבדיקה יכולה להיערך בצורה אוטומטית או בהתאמה אישית לפי הבחירה שלכם. וודאו שמי שמבצע את הבדיקה לא גורם לכם נזק.

כמה עולה בדיקת חדירה?

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם