כמה עולה להיות טייס ליום אחד?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אחת החוויות המרגשות והחד פעמיות שאדם יכול לעבור בחייו היא להיות טייס ליום אחד. כטייס אתה תוכל לחוות את כל שלבי הטיסה, מההמראה ועד לנחיתה, ליהנות מהשמיים שסביבך והאדמה שמתחתיך. אם אתה רוצה את החוויה הזאת לעצמך או לתת אותה כמתנה לאחד מיקיריך, אתה בטח שואל את עצמך כמה דבר כזה עשוי לעלות. על כן ריכזנו בשבילך מידע חשוב בנוגע לחוויית טייס ליום אחד.

 

מהי חוויית טיסה ליום אחד?

מדובר בחוויה בה באפשרותך להתלוות לטיסה ולקחת בה חלק פעיל. בהתחלה, לפני ההמראה, הטייס יסביר לך כל מיני פרטים טכניים בנוגע לטיסה – איך מתנהלים מבחינת בטיחות, איך מכוונים מסלולי טיסה וכדומה. לאחר מכן שניכם תיכנסו אל המטוס ותתמקמו בתא הטייס, שם תקבל הסבר על לוח הבקרה, המכשירים השונים והפונקציות שלהם. לאחר מכן הטייס יתחיל בהמראה ותוכל לראות איך זה נראה ומרגיש להטיס מטוס.

במהלך הטיסה תוכל לשאול כל שאלה שעולה על רוחך בכדי לדעת עוד על התחום, תוכל להביט בנוף המרהיב ולרחף בשמי הארץ. לאחר מכן המטוס ינחת ותוכל לשתף עם כולם שאתה עזרת לזה לקרות! תתקיים שיחת סיכום בינך לבין הטייס, ואם בכוונתך להמשיך לקחת שיעורי טיסה- חוויה זו יכולה להירשם כשיעור ראשון!

את החוויה הזו מציעים א.מ תעופה חווית טיסה ליום אחד שמתעסקים בתחום זה כבר זמן רב ובאופן מקצועי.

 

למי זה מתאים ומתי?

חוויית טיסה ליום אחד יכולה להתאים למגוון אנשים בשלל מצבים. מבחינת גיל, אין הגבלה. מאחר ואת הטיסה בפועל מבצע טייס מקצועי ומנוסה, גם ילדים יכולים לקחת חלק בחוויה. הטיסה מתאימה לגברים ונשים כאחד כי כולם יכולים ליהנות מטיסה פרטית.

החוויה יכולה להתאים כמתנה מקורית ליום הולדת וגם לאירועי בר ובת מצווה. אפשר לבחור בחוויה כמתנה לציון אירוע רומנטי, כגון יום נישואין או יום האהבה. החוויה יכולה להיחשב כשיעור טיסה ראשון אז היא יכולה להתאים גם כ"טיזר" למי שמעוניין להמשיך עם התחום הזה בעתיד. כך הוא יוכל לקבל רושם ראשוני וידע כללי על מה תחום זה מצריך, ולקבל החלטה בנוגע לעתיד שלו בעקבות זאת.

 

עלות טיסה ליום אחד

עלות החוויה של להיות טייס ליום אחד משתנה בהתאם למשך הזמן שתבחרו לטיסה. טיסת היכרות של חצי שעה תעלה לרוב בין 950 ל-1200 ש"ח. אם אתם רוצים שהחוויה תהיה ארוכה יותר, טיסה של ארבעים וחמש דקות תעלה בין 1300 ל-1500 ש"ח. מומלץ לבחור בטיסה הארוכה יותר, כי כך תוכלו לחוות את הכיף ליותר זמן!

הסיבה לעלות הזאת לחבילת טיסה, היא שיש צורך לשריין את המטוס אך ורק בשבילכם, לאייש את המטוס עם טייס מקצועי ולשלם על דלק המטוסים שידוע כיקר. האם זה שווה את זה? כשתרגישו בעננים, בטוח שתגידו כן.

טַיָס

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם