כמה עולה אוזניות NuraLoop ואיפה ניתן להשיגן

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אם גם אתם מסתובבים כמונו, בחברה טובה, אתם כנראה רואים שלאחרונה כולם יוצאים לרחוב עם אזניות של של ניורלופ. הדבר גרם לנו לתהות – מה גרם לכולם לבחור דווקא באוזניות האלו? כמה הן בכלל עולות? ואיפה אפשר להשיג אותן? כדי להגיע לתשובות הללו, היינו צריכים לבדוק את העניין באופן מעמיק (וכך עשינו). הישארו אתנו ותגלו את כל המידע שהשגנו בנושא.

 

איך הגענו לכל התשובות בנוגע לאוזניות המבוקשות?

אם קראתם את המדריכים הקודמים שלנו, אתם כנראה יודעים שאין לנו בושה. לכן, גם הפעם, יצאנו לשאול אנשים ברחוב למה הם בחרו דווקא באוזניות של ניורלופ. למקרה שתהיתם, לא עמדנו עם שלט או עם עמדה מסודרת. פשוט ניגשנו לכל איש ואישה שעברו עם האוזניות האלו ושאלנו אותם את כל הפרטים. אנו מודים שמרבית האנשים שיתפו פעולה ושמחו לשתף אותנו במידע. אם אתם חלק מהאנשים הללו שסייעו לנו בדיזנגוף, דעו שאנחנו ממש מעריכים אתכם על שיתוף הפעולה.

 

אז כמה האוזניות האלו עולות?

מסתבר שהמחיר משתנה בהתאם לדגם. שכן, ראינו אנשים עם דגמים שונים של אוזניות NuraLoop וכל אחד ציין בפנינו מחיר שונה. אנחנו יכולים לומר לכם שכולם קנו את האוזניות המבוקשות בסכום של 1,400 ₪ פחות או יותר. אם אתם רוצים לבדוק פרטים מעמיקים יותר אודות העלות, אתם יכולים פשוט לגלוש ברחבי הרשת ולראות מהו הדגם המתאים לכם. כך יתאפשר לכם לדעת את העלות המדויקת עבורכם.

 

מה אנחנו יודעים להגיד על האוזניות?

אנחנו יודעים להגיד לכם שמדובר באוזניות שעונות על הקריטריונים הבאים:

  • אוזניות קשת
  • אלחוטיות
  • יש בהן בס שמאפשר להגיע לתדרים גבוהים

אם לא די בכך, האוזניות מייצרות לכל משתמש פרופיל שמע אישי שמותאם לו בדיוק לפי מבנה האוזן שלו. כך שניתן ליהנות מחוויית מוזיקה ייחודית וסוחפת שלא מתאפשרת בשום אוזנית אחרות.

 

נו, ואיפה אפשר להשיג אותן?

עשינו לכם חשק להתפנק באוזניות חדשות? אם כך, כדאי שתדעו שאת האוזניות הללו אפשר להשיג באתר של חברת NURA. אם לא שמעתם על החברה מסיבה כלשהי, כדאי שתדעו שמדובר בחברה שמתמחה במוזיקה. האנשים שעומדים מאחוריה חיים מוזיקה ולכן, הם החליטו אי שם בשנת 2018 להביא למהפכה בדרך שבה אנחנו, בני האדם חווים את המוזיקה.

אנחנו יכולים לומר לכם שמניסיון שלנו, הם כבר הביאו את המהפכה לרחוב. ועכשיו, כשאנחנו יודעים מהן האוזניות הללו ומה עומד מאחוריהן, ברור לנו למה כולם בוחרים דווקא בהן ולא באוזניות אחרות.

 

כמה מילים לפני סיום

עד כאן המדריך המקיף שלנו שהציג בפניכם כמה עולות האוזניות, מהן בכלל ואיפה אפשר להשיג אותן. כעת, כשיש לכם את כל הידע בנושא, נותר לכם פשוט לצאת ולרכוש את האוזניות שיאפשרו לכם לחוות מוזיקה בלבל שלא הכרתם עד היום.

אוזניות

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם