כמה עולה בדיקת זכאות לדרכון רומני?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

להחזקה של דרכון רומני יש יתרונות רבים, כך שאם יש לכם אדם במשפחה שנולד ברומניה שווה לכם לבדוק האם אתם זכאים גם לדרכון רומני. לא קשה להוציא דרכון רומני, אך חשוב לבדוק לפניכן האם אתם זכאים לו בכלל. איך יודעים? כמה עולה בדיקת זכאות? ולמה כדאי לכם לבדוק זאת? על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

דרכון רומני זה דרכון אירופאי

הוצאה של דרכון רומני היא שווה להוצאה של דרכון אירופאי. כלומר, כל היתרונות של דרכון אירופאי תקפים לדרכון רומני. כאשר בשנת 2007, רומניה הפכה להיות חלק מהאיחוד האירופאי ולכן נכללת יחד עם המדינות השונות שזכאיות לדרכון אירופאי. בעקבות זאת, במידה ויש לכם דרכון אירופאי תוכלו לגור ולהשתמש בו בכל אחת מהמדינות שנמצאות באיחוד האירופאי.

עלות דרכון רומני

עוד יתרונות לגור ברומניה

במידה ותרצו להרחיב אופקים וללמוד תארים ברומניה, תוכלו לעשות זאת בלי בעיה עם דרכון אירופאי. בנוסף, תוכלו לעבוד באירופה באופן חוקי וללא הגבלה של זמן או חשש שיגרשו אתכם. המשתמע מכך כי תוכלו לעבוד בעוד 27 מדינות שנמצאות באיחוד האירופאי. בנוסף לכך, תהנו מתנאים סוציאליים שניתנים בכל מקום עבודה וגם לכם עצם היותכם עם דרכון אירופאי.

יתרון נוסף הוא העבודה שתוכלו להיכנס ל-150 מדינות ברחבי העולם מבלי הצורך להוציא ויזה על מנת לטייל ולבקר בהן. באמצעות הוצאה של דרכון אירופי תוכלו להיכנס גם למדינות שהכניסה לישראלים אסורה כמו אחת מהן אינדונזיה.

יתרון נוסף ומאד חשוב הוא הבטחון שתרגישו כאשר תהיו באירופה. ביקור במדינות בחו"ל יחד עם דרכון אירופאי יכול לתת לכם עוד בטחון בהרגשה וכן, בפעול. יחד עם דרכון אירופאי תוכלו לקבל הגנה מקונסולה אירופאית וכן, רומנית. כך שגם אם תהיו במדינה בלי קונסוליה ישראלית תוכלו להרגיש שיש לכם קונסוליה אחרת שתוכל לעזור לכם בכל מה שתצטרכו.

עלות דרכון רומני

אז מה עושים בכדי להשיג דרכון רומני?

ראשית, חשוב לבדוק אם יש לכם בכלל זכאות לדרכון רומני. על פי החוק הרומני, בכדי לקבל דרכון רומני יש להיות בעל קשר דם עם אדם שנולד ברומניה. אך, עדיין חשוב לבדוק האם אתם זכאים בכלל לדרכון לפני שתתחילו את כל התהליך. תוכלו להיעזר בחברות שיעשו זאת עבורכם. כאשר ישנן חברות שמציעות בדיקה של הזכאות ללא תשלום, בחינם. על הגשת המסמכים כמובן שתצטרכו לשלם לאחר מכן.

 

בסיכומו של דבר

דרכון רומני משתווה לדרכון אירופאי ולכן יש לו יתרונות רבים. ביניהם ניתן למצוא יתרון של ביקור במדינות שונות בעולם, בטחון רב יותר באירופה, אופציות ללימודים וכן אפשרויות עבודה חוקיות. בכדי לקבל זכאות צריך לעמוד בקריטריונים המוגדרים בחוק של רומניה. חשוב לבדוק האם אתם זכאים לפני שתתחילו את כל התהליך, תוכלו לבצע בדיקות של הזכאות בחלק מהחברות בחינם ולשלם רק כשכל התהליך הושלם.

עלות דרכון רומני

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם