כמה עולים חומרי אריזה למעבר דירה

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מעבר דירה הוא זמן עמוס במיוחד שמלווה בלא מעט אתגרים. מלבד הקשיים הלוגיסטיים הרבים שקיימים בכל מעבר דירה, העלויות הכלכליות גם הן נטל לא פשוט שצריך להיות מודעים אליו עוד לפני מעבר הדירה. אנחנו כאן כדי לעזור לכם להבין כמה עולים חומרי האריזה ולמעבר דירה, וכמובן מהי הדרך הנכונה ביותר לבחור אותם כך שהציוד שלכם יישמר בצורה הכי טובה. 

 

אריזת דירה למעבר

כאשר אנחנו ניגשים לאריזת דירה למעבר, הדבר החשוב ביותר הוא לוודא שהציוד שלנו יגיע אל היעד החדש בדיוק כמו שארזנו אותו בדירה הישנה. לצורך זה יש לעשות שימוש בחומרים הנכונים שיבטיחו את שלמות הציוד במהלך המעבר. כמובן, בחירת החומרים היא רק דבר אחד מתוך מספר דברים שאותם כדאי לעשות לפני מעבר דירה, ובהמשך נפרט לכם עליהם.

בחירה של חומרי אריזה למעבר דירה במחיר מנצח היא צעד הכרחי בדרך למעבר דירה במחיר סביר. בכל מעבר דירה יש הרבה מאוד הוצאות בלתי נמנעות, וחשוב שלפחות את חומרי האריזה תוכלו להשיג במחירים המשתלמים ביותר.

 

קרטונים ודבק

החומר הראשון שאותו צריך לקנות הוא קרטונים. ניתן כמובן לאסוף קרטונים מחנויות ואזורי תעשייה, אולם הדבר הזה כלל לא מומלץ כיון שמדובר בדרך כלל על קרטונים משומשים, כך שהאיכות שלהם הרבה פחות טובה. המחיר של הקרטונים נקבע כמובן לפי הגודל שלהם, ורמת החוזק של הקרטון. את הקרטונים יש לסגור בצורה מהודקת בעזרת דבק איכותי כדי למנוע פתיחה שלהם בזמן המעבר.

המחיר של קרטון מתחיל ב5 שקלים בערך לקרטון ממוצע, ולא אמור לעבור את ה7 שקלים לקרטון. כמובן, ככל שתקנו כמות גדולה יותר של קרטונים כך המחיר שלהם יהיה נמוך יותר. עבור נייר דבק, המחיר הוא סביב ה10 שקלים עבור גליל נייר דבק איכותי, ואף יכול להיות פחות מכך. עם זאת, חשוב לוודא שהמחיר של המוצרים השונים לא מגיע על חשבון האיכות.

 

ניירות ריפוד

במהלך העברה של דירה יש ציוד שנמצא בסיכון גבוה לשבירה, ולכן כדאי לעשות שימוש בניירות ריפוד על מנת שיגנו על אותם פריטים במהלך העברה. נייר ריפוד הוא חומר יקר יותר מאשר הקרטונים, ולכן כדאי לקנות אותו רק אחרי שאתם מבינים מהם הפריטים שאותם אתם נדרשים לעטוף בנייר הזה. הקפידו לבחור נייר איכותי ועדכנו כמובן את המובילים על הפריטים הרגישים.

 

בחירת מוביל

כמובן, גם אחרי שארזתם היטב את הציוד שלכם, חשוב שהמוביל שבחרתם יהיה מוביל מקצועי, כדי להבטיח שכל הציוד שלכם יגיע בצורה שלמה אל היעד שלו. מומלץ גם להתייעץ עם המוביל כיצד לארוז על מנת לבצע את האריזה בצורה יעילה יותר.

 

לסיכום

במהלך מעבר דירה חומרי האריזה הם הוצאה לא מבוטלת. כאן קיבלתם סקירה קצרה שתעזור לכם להוזיל את העלויות של חומרי האריזה בדרך לדירה החדשה.

העברת חומרי אריזה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם