כמה עולים בגדים לתינוקות?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אין אישה בהריון אחת, בכל הארץ ובכל העולם שטרם הלידה, מדמיינת לעצמה אילו בגדים יפים היא תלביש את הבייבי הקטן או הקטנה שלה. אם זה הבן, אז הסט בגדים הראשון שעולה הוא החליפה לברית מילה שלו, שכמובן תהיה בצבע לבן ואולי עם גוונים של תכלת עדינים. ואם זאת בת, אז כמובן שתהיה שמלת טריקו קטנטנה מעל הבד גוף שלה… הבגדים הקטנים, הצבעים הרכים, בפני כל אלו קשה מאוד לעמוד בפיתוי. 

 

אילו בגדים הכי מתאימים לרכים שזה עתה נולדו?

אם כן, כל בגד בעל הרכב גבוה יותר של כותנה יהיה עדיף, אך לא רק, אלא חשוב שזו תהיה כותנה איכותית ונעימה שחלילה לא תגרום לעור של התינוק לעקצץ או לאיזשהו גירוי בעור. למעשה, זאת הסיבה העיקרית שבגללה מלבישים תינוקות קודם כל בבגד גוף טריקו שהוא ברמת חום בינונית, לא פלנל מחמם או טריקו דק, אלא בין לבין.

רק מעל הבגד גוף מלבישים שכבה נוספת של בגד כלשהו, בדרך כלל מחמם יותר. משלב השכבה השנייה השמיים הם הגבול, ישנו מבחר עצום של סגנונות וצבעים לבחירת ההורים.

תינוקות

ומה לגבי מחירים?

מחירי בגדים לתינוקות שנחשבים איכותיים ינועו בטווח שבין 30 שקלים ועד מאות ואלפי שקלים, עם זאת יש את הביגוד הבסיסי, האוברולים, החליפות טריקו, חליפות גן ועוד. כמו כן מחיר של אוברול שלם בעל תרכובת עדינה של כותנה שמתאימה לעורו של התינוקות הרכים שמולבש מעל ביגוד טריקו ינוע בדרך כלל בטווח המחירים שבין 50 ₪ לבין 80 ₪.

אוברול דומה לזה אך מותאם לחורף בעל שכבה פנימית של דמוי פליז מכותנה וכובע מחמם, ינוע בטווח המחירים שבין 80 ₪ ל-130 ₪. חליפות של בגד גוף + רגליות ינוע בטווח המחירים שבין 70 ₪ ל- 120 ₪, תלוי בדגם, ישנם דגמים שמתאימים ליציאה וישנם כאלה שמתאימים לשינה ולכן הפער. בגד גוף רגיל, ליציאה מהבית ינוע בטווח המחירים של בין 30 ₪ ל- 50 ₪. חליפות גן לחורף, ופוטרים ינועו בטווח המחירים של בין 50 ₪ ל- 100 ₪, תלוי בדגם.

 

מה עוד צריך לקחת בחשבון כאשר קונים ביגוד לרכים?

מעבר ליופי וצבע מתאים, חשוב תמיד לבדוק את הרכב הבד שיהיה נעים. חוץ מזה חשוב לזכור שביגוד לרכים הקטנטנים משולב עם  סוגים שונים של כפתורים או בחלק התחתון של הבגד או בחלק העליון של הבגד ולעיתים גם וגם, לכן חשוב לשים לב שהתפרים שלהם אינם גסים מידי שלא יפריעו לתינוק או לתינוקת ושהם אכן תקינים ולא רופפים מחשש חלילה לבליעה.

 

לסיכום

כמעט כל חנות שנייה ברחוב או בקניון מוכרת ביגוד לקטנטנים, אבל לא כל חנות כזאת מחזיקה סחורה של ביגוד באיכות גבוהה, לכן חשוב תמיד לבדוק את הרכב הבד לפני שקונים.

בגדי תינוקות

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם