כמה עולה להירשם למכון כושר?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חולמים על גזרה חטובה יותר? רוצים לשפר את הבריאות? חדרי הכושר כיום מציעים מגוון של חוגים, פעילויות ספורט, מאמנים אישיים ותוכניות הרזייה ובריאות שונות. על מנת לדעת כמה יעלה לכם להרשם למכון כושר בקרבת מגוריכם, היכנסו ל – FITTER אתר השוואות המחירים של מכוני הכושר, סטודיאו ליוגה, פילאטיס, TRX וכדומה כדי לברר היכן נמצא המנוי המשתלם ביותר עבורכם. 

 

להשוות מחירי מכון כושר בקלות ובנוחות

Fitter הינו אתר נוח וקל לשימוש בו ניתן להשוות מחירים של חדרי כושר, מכוני ספורט שונים, סטודיו ליוגה, פילאטיס, אירובי וזומבה ועוד מרכזי ספורט רבים ומגוונים למבוגרים וילדים. בדרך זו תוכלו לדעת מה המחיר למנוי המשתלם ביותר באיזור מגוריכם ולבחור נכון יותר את מכון הכושר שלכם. באתר ניתן גם למצוא חדרי כושר מומלצים, חוגים למבוגרים וילדים הקשורים לספורט ותנועה, ועוד.

השווה מחירי חדר כושר בקלות

כמה עולה להירשם למכון כושר?

ישראלים אוהבים ספורט על כל סוגיו וכמעט כל ישראלי שלישי מחזיק במנוי לחדר כושר, בין אם הוא מגיע בהתמדה שלוש פעמים בשבוע או רק 'מקשט' את המקרר כתזכורת להוריד במשקל. מחירי חדר הכושר נעים בישראל בין 50 – 500 ש"ח לחודש על פי טיב המקום, האקסלוסיביות שלו והשירותים שהוא מציע. חדר כושר טוב יציע מגוון רחב של מתקנים, הדרכה, אימון אישי, חוגים וסביבה נעימה ובטוחה לשמור על כושר גופני בריא.

 

חברות בחדר כושר

מכוני וחדרי כושר רבים מציעים מגוון של אפשרויות לתשלום, החל מחברות שנתית וכלה בכניסה חד פעמית, להלן הסוגים הנפוצים ביותר של המנויים:

 

חברות בסיסית

חברות מסוג זה מספקות גישה למתקני חדר הכושר לרבות אימוני כוח וציוד אירובי אך בדרך כלל לא לשירותים נוספים כגון בריכות שחייה, סאונות או שיעורים קבוצתיים. העלות עבור מנוי בסיסי עשויה להשתנות בהתאם למיקום ולמוניטין של חדר הכושר.

 

חברות בגישה מלאה

חברות בגישה מלאה מציעה גישה בלתי מוגבלת לכל מתקני חדר הכושר כולל אזורים מיוחדים כגון בריכות שחייה, ספא, סאונה ושיעורי כושר קבוצתיים. חברות אלה נוטות להיות יקרות יותר בהשוואה לאפשרויות בסיסיות בשל השירותים המשופרים.

 

הנחות סטודנטים או קשישים

חדרי כושר רבים מציעים תעריפי מנוי מוזלים עבור סטודנטים או קשישים. הנחות אלו יכולות לעזור להפוך את המנויים לחדר כושר למשתלמים יותר עבור בעלי תקציב מוגבל.

 

מנוי או ללא מנוי?

מכוני כושר מסוימים דורשים מחברים חדשים לחתום על מנוי למשך זמן מסוים, לרוב בין 6 ל-12 חודשים. חברות במנוי מספקות בדרך כלל תשלום חודשי נמוך יותר בהשוואה לכניסה חד פעמית שחוזרת על עצמה שוב ושוב. עם זאת, חברות ללא מנוי מציעה גמישות רבה יותר אם קשה לכם לשמור על ביקורים סדירים.

 

דמי הרשמה

מכוני כושר מסוימים גובים דמי הרשמה כאשר חבר חדש מצטרף. עמלות אלו עשויות להשתנות מאוד בהתאם לחדר הכושר ולזמן בשנה. מכוני כושר מסוימים עשויים לוותר על דמי ההרשמה במהלך תקופות קידום מכירות או עבור סוגי חברות ספציפיים.

דמי הרשמה

מפגשי אימון אישי

לאלו המחפשים הדרכה אישית, לרוב אימונים אישיים יהיו בתשלום בנפרד, אך מפגשים אלה יכולים לעזור לאנשים להשיג את יעדי הכושר שלהם בצורה יעילה יותר.

 

שיעורי התעמלות קבוצתיים

בעוד שחברות בסיסית עשויה שלא לכלול שיעורי התעמלות קבוצתיים, חלק מהאנשים מוצאים את השיעורים הללו מעוררי מוטיבציה ומהנים. גישה לשיעורים מיוחדים כגון יוגה, זומבה או ספינינג עשויה להיות כרוכה תשלום נוסף או שידרוג החברות לרמה גבוהה יותר.

 

שירותים נוספים:

חדרי כושר מסוימים מציעים שירותים נוספים כגון טיפולי ספא, עיסויים רפואיים, בייביסיטר על בסיס שעתי לתינוקות וילדים וייעוץ תזונתי. שירותים אלה בדרך כלל אינם כלולים בדמי החברות הסטנדרטיים ועשויים להיות כרוכים בעלות נוספת.

להירשם לחדר כושר

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם