כמה עולה לתקן מוצרי חשמל?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

נגמרה לכם האחריות וצריכים טכנאי לתיקון המקרר, מכונת הכביסה או המזגן? יצאנו לבדוק עבורכם כמה עולה לתקן מוצרי חשמל.

 

לאילו מוצרי חשמל אפשר להזמין טכנאי הביתה?

בדרך כלל שמתקלקלים לנו מוצרי חשמל קטנים אנחנו משנעים אותם לטכנאי חשמל שיתקן אותם על המקום. אך ישנם מקרים בהם נזדקק לטכנאי חשמל שיגיע לתקן את מוצרי החשמל בבית. מדובר על מוצרים כמו טלוויזיה, מערכת שמע, מדיח כלים, מכונת כביסה, מייבש כביסה, תנור, כיריים, מקרר, מזגן וכד'.

אלו מוצרים כבדים שכדי לשנע אותם נצטרך רכב גדול או הובלה. מעבר לכך יש נוחות רבה כאשר הטכנאי מגיע עד הבית.

מוצרי חשמל

מתי נזמין טכנאי לתיקון מוצרי חשמל?

ישנם לא מעט סיבות להזמנת טכנאי חשמל לבית. למשל, אם מכונת הכביסה מתקלקלת וצריך להחליף חלקים כמו רצועה, אטם, מיסבים, גוף חימום או כרטיס חכם דיגיטלי. כשהמקרר אינו מקרר לעיתים נצטרך למלא גז או להחליף את התרמוסטט וכד'. לפני שמזמינים את טכנאי החשמל מומלץ לבדוק מחירון תיקון מוצרי חשמל ע"י טכנאים.

 

כמה עולה לתקן מוצרי חשמל?

מחירון תיקון מוצרי חשמל בנוי ממחירים ממוצעים שניתנים על ידי טכנאי חשמל ומעודכנים ברשת. לא מדובר על תיקון המוצר באופן כללי, אלא על צורך מסוים וספציפי לתיקון. למשל, אם יש צורך להחליף רצועה במייבש כביסה העלות תהיה בין 300-400 ₪.

אם מדובר על החלפת גוף חימום המחיר הוא בין 450-600 ₪. התקנת מדיח כלים תעלה בין 300-400 ₪ והחלפת טיימר במקרר בין 350-550 ₪. הדבר היחיד שניתן לומר שהוא קבוע זה ביקור הטכנאי.

 

מה העלות הביקור של טכנאי מוצרי חשמל?

בממוצע עלות ביקור טכנאי של מוצרי חשמל היא 225 ₪ כאשר ישנם טכנאים הגובים 200 ₪ וכאלו הגובים 250 ₪. כל זה בתנאי שמדובר על ימי חול ושעות העבודה הרגילות. במידה והטכנאי מגיע בשעות לא קונבנציונליות המחיר מתייקר. יחד עם זאת, כאשר הטכנאי מאתר תקלה הוא לא יגבה בדרך כלל את דמי הביקור אלא רק את התקלה והחלק שהחליף.

 

כיצד תבחרו טכנאי מוצרי חשמל מקצועי?

תיקון מוצרי חשמל נעשה על ידי טכנאי שקיבל הסמכה לכך. במילים אחרות, לא כל אחד יכול לתקן מוצרי חשמל אם לא למד את המקצוע. בין היתר לטכנאי יש הסמכה ספציפית כמו חשמלאי שירותי קירור או הסמכה לתיקון מוצרי חשמל ביתיים.

לפיכך, לאחר שמקבלים מספר הצעות מחיר מטכנאי תיקון מוצרי חשמל והמלצות, יש לבדוק אם לטכנאי יש תעודת הסמכה ומה ההתמחות שלו. בנוסף, יש לבדוק את מתן האחריות על התיקון. האם הוא נותן אחריות ולאיזו תקופה. לסיכום, חשוב שהטכנאי יהיה אדיב וזמין מעבר לכך שיבצע את העבודה במיומנות ובדייקנות על מנת שהקלקול לא יחזור לעצמו או יהיה גרוע יותר.

תיקון מוצרי חשמל

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם