כמה עולה אטנט?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מאובחנים עם בעיות קשב וריכוז שונות. הבעיות הללו יכולות להקשות בתחומים רבים, וזו בדיוק הסיבה שפתרון תרופתי יכול לשפר את איכות החיים שלכם בצורה ניכרת. בעוד שריטלין הוא כנראה הפתרון המוכר ביותר, יש לו לא מעט חסרונות, וזו בדיוק הסיבה שאנחנו כאן כדי לספר לכם על פתרון אחר, הלא הוא האטנט. 

 

בעיות קשב וריכוז

לא מעט אנשים סובלים מבעיות קשב וריכוז, מה שמוביל לחיפוש מתמיד אחר פתרון לבעיה. בעיות קשב ריכוז משפיעות על מגוון תחומים בחיים היומיום, אולם המקום שבו כנראה הן באות לידי ביטוי בצורה החזקה ביותר, הוא בזמן לימודים. בין אם אתם אלו שמתמודדים עם הבעיה או שדווקא הילדים שלכם סובלים ממנה, אחת השאלות שאולי נתקלתם בה היא ריטלין או אטנט?

ריטלין או אטנט

ריטלין

ריטלין היא התרופה המוכרת ביותר לביות קשב וריכוז. הריטלין פועל על המוח באמצעות חומרים פעילים שנמצאים בו, והם מאפשרים למי שנוטל את התרופה להיות ממוקד יותר, לפחות למשך הזמן שבו התרופה משפיעה. עם זאת, הריטלין לא חף מחסרונות, ויש לו לא מעט תופעות ללואי לא נעימות. ביניהן ניתן למנות עייפות מצד אחד ובעיות שינה מצד שני, ירידה בתיאבון וכאבי בטן.

 

אטנט

כדי להתגבר על תופעות הלוואי של הריטלין, ניתן להשתמש בתרופה אחרת עם אפקטים דומים. האטנט היא תרופה שכמו הריטלין מכילה חומרים פעילים שיכולים להשפיע טובה על רמת הריכוז והדיוק של מי שנוטל אותם. הסיבה שלאטנט יכולה להיות עדיפות על פני הריטלין נוגעת לעובדה שאחד החומרים הפעילים שנמצאים בריטלין וגורם לתופעות לוואי רבות לא נמצא באטנט.

ריטלין או אטנט

איך מחליטים מה לקחת

כאמור, בעיות קשב וריכוז אינן דבר נדיר, ולא מעט תלמידים במערכת החינוך נוטלים באופן קבוע את אותן תרופות. עם זאת, חשוב לזכור שמדובר על תרופות לכל דבר, ונטילה שלהן צריכה להתבצע רק על פי הנחיית רופא. גם אם אתם מחזיקים באישור רפואי לשתי התרופות, כדי להתייעץ עם מי שאבחן את הילד, כדי להחליט על איזו תרופה ללכת, וכך לפתור את בעיות הקשב והריכוז.

 

מחיר

המחיר של האטנט משתנה בין השוק הפרטי לציבורי. בקופות החולים ניתן לקבל את התרופה בסבסוד, בשוק הפרטי המחיר שלה יקר מאוד. לשם השוואה כדאי לדעת שהמחיר של חבילה בקופת חולים הוא כמה עשרות שקלים, תלוי בקופה, ואילו בשוק הפרטי הוא נע סביב 1000 ₪.

 

לסיכום

לא מעט אנשים סובלים מבעיות קשב וריכוז, אולם בשנים האחרונות הריטלין עזר לאחוז ניכר מהם להתגבר על הבעיות הללו, ולהצליח להתרכז כמו כולם. עם זאת, הריטלין גורם למספר תופעות לוואי שהובילו חלק מהמטופלים להפסיק לקחת אותו, וכך בעיות הקשב שבו להפריע את שגרת חייהם. האלטרנטיבה לזה יכולה להיות תרופת האטנט, אך חשוב לקחת אותה רק אחרי התייעצות עם רופא.

ריטלין או אטנט

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם