כמה עולה משלוח מהאינטרנט?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אחת השאלות הנפוצות ביותר העולות לפני שמזמינים משלוח היא כמה הוא עולה. כל אתר וכל חנות אונליין קובעים לעצמם את מדיניות המשלוחים ואת מחירם, חלקם הוגנים יותר וחלקם הוגנים פחות. באתר האיקומרס של קניתי המשלוחים הינם חינם בהזמנה של מעל 250 ש"ח או במחירים הוגנים מאד של עד 18 ש"ח למשלוח עד פתח הבית.

 

משלוח מן האינטרנט

בשנים האחרונות אנו עדים להתרחבות משמעותית של היקף הרכישות ברשת. תקופת הקורונה הביאה לפריחה משמעותית של חנויות האיקומרס ( חנויות אונליין ) ואיתה גם את שעתן היפה של חברות השליחויות השונות שתגברו משמעותית את מערך המשלוחים שלהן כדי לעמוד בעומסי ההזמנות.

כיום רוב החנויות נעזרות בחברות משלוחים חיצוניות כדי לספק ללקוחותיהן הרבים את המוצרים אשר רכשו ברשת והמחירים נעים בין חינם בכל קניה, לבין התניית המשלוח החינמי לסכום מסויים ועד למשלוחים בתשלום מלא בכל רכישה. הסיבות לאי האחידות במדיניות המשלוחים בין האתרים השונים הינה כלכלית בעיקרה וכדי לשמור על כדאיות. באתר האונליין קניתי תוכלו ליהנות ממוצרים מעולים במחירים משתלמים ובמשלוח חינם לכל רחבי הארץ מעל 250 ש"ח או עד 18 ש"ח למשלוח.

משלוח מקוון

למה כדאי להזמין מאתר איקומרס?

הנוחות הרבה שבה אתם מזמינים את כל מה שאתם צריכים בשעה שהבית שקט ולכם יש זמן להתרכז ולהחליט במה לבחור, לערוך השוואות מחירים ולבדוק כל מוצר לעומקו הפכה את תופעת הקניות ברשת לתעשייה שמגלגלת מיליארדי דולרים בכל שנה. בנוסף, מוצרים רבים הינם זולים יותר מן החנויות המסורתיות אשר צריכות לכסות את ההוצאות על מיסים וכוח אדם.

על כך יש להוסיף את העלייה ברמת הבטיחות וההגנה על פרטיות פרטי הלקוח שהופכים את הרכישות ברשת לבטוחות יותר. ומה לגבי משך ההמתנה למוצר? עם התייעלות שיטות המשלוח השונות משך זמן ההמתנה הולך ומתקצר, מה גם שבהינתן תנאים מסויימים כמו קירבה למקום הייצור או הזמנה בשעה מוקדמת מאפשרים ליצרנים מסויימים לשלוח לכם את המוצרים כבר באותו היום.

 

כל היתרונות שבהזמנה דרך הרשת במקום אחד

אתר האונליין קניתי מרכז במקום אחד תחומים רבים מאד ( שמונה עשרה במספר ) שמכסים כמעט את כל מה שאתם זקוקים לו לבית, לרכב, למשרד ולגינה, כך שתוכלו לרכוש את כל מה שחיפשתם בהזמנה, ליהנות ממחירים הוגנים ומשירות מעולה, לעקוב אחרי ההזמנה בכל רגע נתון, להתייעץ עם שירות הלקוחות אם התעוררה בעיה כלשהיא ולדעת שהפרטים האישיים שלכם מוגנים ובטוחים.

 

חנות האונליין קניתי – הנוחה והבטוחה ביותר ברשת

חנות האונליין של קניתי מאפשרת לכם לקנות ברכישה בטוחה את כל מה שאתם זקוקים לו במחירים משתלמים במיוחד ובמשלוח עד הבית בחינם בכל קנייה מעל 250 ש"ח או בתשלום של 18 ש"ח אם לא הגעתם לסכום המבוקש.

משלוח מקוון

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם