מרבד הקסמים – מדריך להזמנות שטיחים אונליין

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

קניית שטיח באינטרנט יכולה להיות דרך נוחה וחסכונית לשדרג את מראה הבית ולייצר תחושה נעימה ונינוחה בכל חלל. בחנויות השונות באינטרנט קיים מבחר עצום של סגנונות, עיצובים וגדלים של שטיחים, ולא תמיד קל למצוא מביניהם את השטיח המושלם עבורכם ועבור ביתכם. כדי לעזור לכם במשימה זו, ריכזנו את הקווים המנחים המרכזיים לביצוע הזמנת שטיחים אונליין. כך תצליחו לבצע רכישה מושכלת ומוצלחת שתיהנו ממנה לאורך זמן.

 

בחירת הגודל ומדידת החלל

לפני שאתם ניגשים למלאכת בחירת השטיח, חשוב שתבינו מהו הגודל של השטיח אותו אתם מחפשים. מומלץ למדוד את המקום בו אתם רוצים למקם את השטיח וכך תוכלו לדעת בדיוק את הגודל הנכון. מאחר ובאינטרנט לא ניתן לחוש בגודל האמיתי של השטיח שאתם רואים חשוב מאוד שתבדקו בפירוט של השטיח מהו הגודל המדויק שלו. כך תוכלו להבטיח שהוא יתאים לחלל שלכם.

 

סגנון השטיח

שטיחים מגיעים כיום במגוון רחב של סגנונות- שטיחים בעיצוב אתני, שטיחים עם הדפסים גיאומטריים צבעוניים, שטיחים מינימליסטיים עם טקסטורה ועוד. דבר זה יכול לעודד את הצד היצירתי שלכם לצאת החוצה, אך לעיתים השפע הזה יכול לגרום לכך שיהיה לכם עוד יותר קשה ומאתגר לבחור איזה שטיח הוא הנכון ביותר עבורכם.

אחד הדברים שיכולים לכוון אתכם הוא העובדה שהשטיח שתבחרו צריך להשתלב טוב עם שאר העיצוב של החדר והבית שלכם. נסו לדמיין את השטיח אותו אתם רואים אונליין מונח בחלל שאתם רוצים. אם הצבעים וההדפסים משתלבים וזה מרגיש טבעי- יכול להיות שזה השטיח עבורכם. אם אתם מחפשים שטיחים בסגנונות מיוחדים, פה תוכלו למצוא שטיחים מומלצים לסלון.

 

החומר ממנו עשוי השטיח

באינטרנט אי אפשר למשש את החומר ולדעת בדיוק מהי הטקסטורה שלו, לכן כדאי להכיר את החומרים מהם עשויים שטיחים ולבחור מהו האחד שנכון עבורכם. יש שטיחים מצמר, שטיחי קש, שטיחי יוטה ועוד. חישבו על היתרונות והחסרונות של כל אחד מהחומרים הללו, העמידות שלהם, והדרך בה הם יראו בחלל.

 

ביקורות והמלצות

מה שטוב באינטרנט הוא שניתן לראות ביקורות בזמן אמת על חנויות ומוצרים שונים. כשאתם מוצאים שטיח שמוצא חן בעיניכם מומלץ לחפש ביקורות והמלצות עליו ברחבי הרשת. כך תוכלו לדעת שמדובר בפריט שהוא אכן באיכות טובה ושהחנות שמספקת אותו היא חנות בעלת מוניטין טוב.

 

מדיניות ההחזרה של החנות

לפעמים זה לא משנה כמה זמן השקעתם בקבלת החלטה בנוגע לשטיח שתזמינו מהאינטרנט, לבסוף הוא עלול להגיע ולא להתאים לחלל שלכם או לא להיראות כמו שחשבתם שהוא יראה. כדי למנוע את האכזבה שלכם, מומלץ לוודא שבחנות ממנה אתם מזמינים יש מדיניות החזרה נוחה. כך אם משהו ישתבש בתהליך הרכישה תוכלו להחזיר את השטיח לחנות בקלות וללא תשלום נוסף.

מרבד הקסמים - מדריך להזמנות שטיחים אונליין

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם