כמה עולה להחליף צילינדר בדלת?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

נתקעתם מחוץ לדלת בלי מפתח? המפתח שלכם הלך לאיבוד ואין לכם מושג איפה הוא נמצא? המפתח שלכם נשבר בתוך המנעול? אל תדאגו, המצב לא נואש. בדיוק בשביל סיטואציות כאלה יש לנו מנעולנים. המנעולן יגיע במהירות ויסייע לכם לפרוץ את הדלת ולהתקין מנעול חדש. הכנו כאן בשבילכם מדריך קצר שבו נלמד כמה בערך יעלה לנו להחליף צילינדר לדלת.

 

מיהו מנעולן?

מנעולן הוא איש מקצוע שעוסק בפריצה של דלתות ומנעולים שנתקעו או נהרסו. מנעולן עוסק בפריצת דלתות של בתים פרטיים, בניינים, עסקים, ואפילו רכבים. חשוב לדעת שמנעולן הוא לא פורץ דלתות. כדי לקבל רישיון מנעולן מקצועי יש חובה לעבור קורס מקצועי מקיף מאוד. מנעולן מקבל הכשרה מקצועית נרחבת יותר מזו של פורץ מנעולים. מנעולן חירום הוא מנעולן שיהיה זמין עבורכם 24 שעות ביממה, מתוך הבנה שדלתות נתקעות ושאנשים ננעלים לא רק בשעות נוחות.

להחליף צילינדר לדלת

איך נבחר מנעולן טוב?

ישנם כמה פרמטרים חשובים מאוד שיסייעו לנו לבחור מנעולן טוב. הדבר הבסיסי והחשוב ביותר הוא להבין שאין לנו פה עסק עם נוכל או עבריין, ולכן נבקש ממנו להציג לנו תעודת יושר מטעם משטרת ישראל. הדבר השני הוא כמובן רמת הזמינות שלו. סיטואציה שבה אנו זקוקים למנעולן היא לרוב סיטואציה מלחיצה ולא נעימה, ולכן חשוב שהוא יגיע כמה שיותר מהר ויפתור לנו את הבעיה.

 

מהי החלפת צילינדר?

החלפת צילינדר היא לא החלפה של כל המנעול אלא רק של חלק מהמנגנון. הצילינדר הוא בעצם הגליל שיושב בתוך המנעול ושאליו אנו מכניסים את המפתח כדי לנעול או לפתוח את הדלת. המפתח מסובב את הצילינדר, והצילינדר בתורו מסובב את השיניים שמסובבות את הבריחים וכך הדלת ננעלת או נפתחת. רוב הצילינדרים בנויים כחריצים המתאימים למפתח באופן ייחודי. החלפת צילינדר תתבצע כאשר המפתח לא מסתובב טוב או לא נכנס, כאשר המפתח נשבר, או כאשר אנו חוששים שלמישהו אחר יש מפתח לדלת.

להחליף צילינדר לדלת

כמה עולה החלפת צילינדר בדלת?

חשוב לדעת שאין כאן מחיר אחיד וקבוע מכיוון שיש שלל גורמים שיכולים להשפיע על המחיר. כמובן שאחד הרכיבים הבסיסיים ביותר הוא המורכבות ורמת הקושי של העבודה, וסוג הדלת. דברים נוספים שישפיעו על המחיר הם המיקום שבו מתבצעת העבודה והמרחק שלו מהמנעולן, וכמובן השעה שבה מתבצעת העבודה. כמובן שהחלפת צילינדר ב- 10 בבוקר לא תעלה כמו אותה עבודה שתתבצע באמצע הלילה או בשבת וחג. החלפת צילינדר בדלת רב בריח רגילה תעלה לכם כמה מאות שקלים, החלפת צילינדר של דלת פשוטה יכולה לעלות אפילו פחות.

 

סיכום

גם אם נתקעתם ואתם נעולים מחוץ לדלת בלי מפתח חשוב לשמור על קור רוח ולזכור להזמין מנעולן. חשוב להקפיד כמובן שהוא יהיה איש מקצוע מנוסה וישר. אל תתפתו לשלם מחיר זול, כי הוא יעלה לכם ביוקר.

להחליף צילינדר לדלת

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם