כמה עולות אגרות קודש?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בימים האחרונים פונים אלינו גולשים שמבקשים לדעת פרטים שונים אודות אגרות קודש. הדבר גרם לנו להבין כי עלינו לצאת ולבדוק את הנושא באופן מעמיק. ראוי לציין כי מדובר במספר רב מאוד של פניות וכל אחת נוגעת לתחום אחר. כדי לענות על כל הפניות, החלטנו לבדוק בכל פעם שאלה אחרת שנשלחה אלינו. הפעם, במדריך ה – 1 בסדרה, החלטנו לבדוק כמה עולות אגרות קודש.

אנחנו מזמינים אתכם להישאר אתנו, כדי שנוכל לגלות יחד את התשובה לשאלה המתבקשת.

 

איך ריכזנו עבורכם את המחירים של אגרות הקודש?

ראוי לציין תחילה כי אין לנו ידע מעמיק בכל הנוגע לאגרות קודש. ההחלטה לכתוב מדריך בנושא נבעה אך ורק בגלל הביקוש. כדי שנוכל לדעת כמה אתם צפויים לשלם על אגרות אלו, היינו צריכים לפנות אל חנויות שונות ולבקש פרטים אודות המחירים של אגרות שונות. עשינו זאת במשך כמה שעות ארוכות וריכזנו מחירים של כל מיני אגרות שנחשבות לנפוצות ביותר.

אנו רוצים להודות לכל בעלי החנויות שסייעו ומסרו לנו פרטים. שכן, בזכותם, יש לנו את המידע שיופץ ממש ברגעים אלו.

איך ריכזנו עבורכם את המחירים של אגרות הקודש

כמה תעלה לכם אגרת קודש – כרך בודד של הרבי מליובאוויטש?

המחירים של אגרות קודש משתנות מאחת לשנייה. מצאנו כי המחיר של אגרת מסוג זה הינה בעלת מחיר די זהה במרבית החנויות. פרט לחנות אחת שבה העלות של האגרת הייתה הנמוכה ביותר. מדובר באתר שזו כתובתו: https://www.igrot.org.il/. שם תמצאו את האגרת בעלות של כ – 48 שקלים בלבד.

בעוד בחנויות אחרות, המחיר עולה על 50 ₪.

כמה תעלה לכם אגרת קודש – כרך בודד של הרבי מליובאוויטש

כמה תעלה לכם אגרת קודש – חלק ל"ב

אם תרצו לקנות את חלק ל"ב של אגרות הקודש, אתם צפויים לשלם בטווח שנע בין 40 ₪ לבין 60 ₪. גם כאן המחיר משתנה בין החנויות השונות. כך שבזמן שחנות אחת תציע לכם מחיר הגון, חנות אחרת תציע לכם את הספר במחיר גבוה הרבה יותר.

 

המסקנות שלנו בכל הנוגע לעלויות של אגרות קודש

קוראים יקרים, אם קראתם את הפסקאות שלעיל בעיון רב, סביר להניח ששמתם לב שהמחירים של האגרות משתנות באופן משמעותי. כך שאם אתם מבצעים רכישה של כמה אגרות יחד תוך תשומת לב למחיר, אתם יכולים לחסוך כ – 100 ₪ ולעיתים אף יותר! כדי שתוכלו לערוך קנייה חכמה, עליכם לערוך בירור אחר המחירים השונים. ההמלצה שלנו היא לבצע את השלבים הבאים שיאפשרו לכם לבדוק איפה תשלמו פחות:

 

  1. להיכנס אל 2 או 3 אתרים שמוכרים אגרות קודש
  2. לבדוק פריט מסוים
  3. להשוות את המחירים בין האתרים
  4. לבחור את האתר שמציע את המחיר הזול ביותר

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת כמה יעלו לכם אגרות קודש. כעת, כשיש בידיכם את כל הפרטים, נותר לכם רק לבחור את האתר המתאים שיציע לכם את המחיר הטוב ביותר.

כמה עולות אגרות קודש?

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם