כמה עולה ביקור של אינסטלטור במרכז?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

לנו, שחיים בעשור השלישי של המאה ה- 21, ברור שבכל בית חייבים להיות מים זורמים וניקוז פעיל. זו פריבילגיה שלא היתה קיימת לאורך רוב ההיסטוריה, והאמת שגם היום יש הרבה מקומות שאין בהם מים זורמים. אבל כל מי שחי במדינה מערבית מתוקנת לא מסוגל לדמיין לעצמו מצב שבו המים או הביוב של הבית שלו לא עובדים באופן קבוע ותקין.

ברגע שיש לנו בעיה כלשהי באחת המערכות הללו אנחנו מייד יוצרים קשר עם איש המקצוע – האינסטלטור, ומבקשים ממנו להגיע ולפתור לנו את הבעיה. אז כדי שלא תהיו מופתעים וכדי שלא תצאו פראיירים, יצאנו לבדוק עבורכם כמה אמור לעלות ביקור של אינסטלטור במרכז. מוכנים? בואו נתחיל!

 

מתי צריך לקרוא לאינסטלטור?

הכנו לכם כאן רשימה של כמה סימנים שיכולים להעיד על בעיה במערכת המים או הביוב של הבית שלכם. אם אתם תושבי המרכז, זה הזמן לחפש אינסטלטור ברמת גן ולהזמין אותו לבית שלכם. הסימן הראשון הוא שינוי בלחץ המים, דבר שיכול לנבוע מבעיות בצנרת.

הסימן השני הוא ריח רע של ביוב ברחבי הבית, או סתימה בביוב. הסימן השלישי הוא רטיבות או נזילה של ממש באחד מקירות הבית או ברצפה, והסימן הרביעי הוא ניקוז איטי של המים ביחס לקצב הניקוז הרגיל.

שרברב

למה כדאי לטפל בבעיות אינסטלציה במהירות?

אנו ממליצים לכם בחום לא לדחות את הטיפול בבעיות אינסטלציה, וברגע שאתם שמים לב למשהו להזמין במהירות אינסטלטור מקצועי. חשוב להבין, שכמו בעוד הרבה דברים אחרים בחיים, יש בעיות שכל עוד הן קטנות ניתן לפתור בקלות ובמהירות, ובמחיר צנוע. אבל אם תזניחו את העניין, יכול מאוד להיות שהוא יגרום לכם לנזק רציני בדירה, ושעבודת התיקון והשיקום תעלה לא מעט כסף.

בקיצור, להיות עצלנים זה ממש לא משתלם, וכדאי מאוד לפתור את העניין כמה שיותר מהר. זכרו שצנרת המים בבית שלכם עובדת נון סטופ, וזה לא מכשיר כלשהו שהתקלקל ואפשר להסתדר בלעדיו. אתם רוצים שהאינסטלטור יגיע אליכם כשאתם בשליטה ולא בלחץ, ולא לחפש איש מקצוע במצב חירום.

 

אז כמה זה אמור לעלות לנו?

אז בדקנו במיוחד עבורכם יחד עם המקצוענים מחברת תרמו פרו כמה אמור לעלות הסיפור הזה. כמובן שאין כאן תשובה אחידה מכיוון שהכל תלוי בסוג העבודה, במורכבות שלה, בזמן שהיא תיקח, ובעוד גורמים משתנים.

עם זאת, הכנו לכם כאן רשימה ראשונית שתעשה לכם סדר בראש. פתיחה של סתימה פשוטה תתחיל ב- 280 ₪, פתיחת סתימה בשירותים או במקלחת תתחיל ב- 350 ₪, ופתיחת סתימה בביוב תתחיל ב- 550 ₪.

 

סיכום

חשוב מאוד לזכור, שברגע שיש לכם חשש כלשהו לבעיה במערכת הניקוז או המים של הדירה שלכם, צריך להזמין אינסטלטור. ככל שתעשו את זה מהר יותר, הפתרון יהיה פשוט יותר.

ביקור שרברב במרכז

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם