מה המחיר עבור התקנת דוקרנים נגד יונים?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כיום קיימים שלל פתרונות ידידותיים עד כמה שאפשר להרחקת יונים. בין הפתרונות המבוקשים והאמינים ביותר נמנית התקנת דוקרנים שיקשו על היונים לקנן באזור הבית שלכם וירחיקו אותן. קיימים סוגים שונים של דוקרנים ולכן יש לבדוק את העלויות, האיכויות והיעילות שלהם.

 

עלות התקנת דוקרנים

קיימות חברות שונות בשוק המציעות דוקרנים נגד יונים ושירותי התקנה. המחיר הממוצע הוא בין 80-100₪ למטר. לעיתים המחיר משתנה במידה והעבודה מורכבת יותר- כמו גובה רב, מספר רב של דוקרנים, גישה בעייתית למשטחים שבהם נדרשת ההתקנה וסוג הדוקרן שבחרתם.

כאשר ההתקנה היא בגובה רב, תצטרכו להתייעץ עם החברה בנוגע להצעת מחיר מאחר והסכום גבוה יותר בעקבות ההתקנה בגובה. שוני נוסף במחיר הוא בין התקנת דוקרני פלסטיק להתקנת דוקרני נירוסטה שהתקנתם תעלה יקר יותר אך גם תהיה משתלמת יותר לטווח הרחוק.

 

דוקרני פלסטיק

דוקרנים נגד יונים מסוג פלסטיק הם בעצם פתרון זול שמספק שקט לתקופת זמן קצרה. כך שאם אתם לא מתכוונים להישאר תקופה ארוכה בבית או שאין לכם את היכולת להשקיע בפתרון יקר יותר – זה יכול להיות טוב עבורכם. לדוקרני פלסטיק יש מספר חסרונות משמעותיים.

דוקרני הפלסטיק אינם עמידים לאורך זמן בתנאי מזג האוויר. לעיתים הם לא אגרסיביים מספיק בשביל היונים והן עדיין יכולות ללכת עליהם. במידה ומכת היונים בבניין שלכם היא מאסיבית, ישנה עדיפות לפתרון יקר יותר אך כזה שישמש אתכם למשך שנים ארוכות ויהיה בעל יותר אחוזי הצלחה.

 

דוקרני נירוסטה

לדוקרנים נגד יונים מנירוסטה קיימים יתרונות רבים – הם גבוהים יותר וכך מקשים יותר על היונים, משטחי הדוקרנים יכולים לכסות מקום רב, הם לא נהרסים תחת השמש והיונים אינן יכולות להתהלך ביניהם מאחר והם מוטים בזוויות שונות וארוכות שחוסמות את היונים.

החיסרון המשמעותי הוא המחיר שגבוה מדוקרני הפלסטיק. במידה והמחיר הוא לא פקטור, כדאי לכם ללכת על הפתרון האיכותי יותר והארוך טווח של דוקרני נירוסטה ולפתור את הבעיה אחת ולתמיד. דוקרני הנירוסטה נחשבים אמינים ועמידים לאורך זמן רב.

 

סוגי ההתקנה

קיימות שתי שיטות להתקנת הדוקרנים- קדיחה והדבקה.

  • קדיחה והברגה – התקנה של הדוקרנים בקדיחה והברגה בעצם תשאיר את הדוקרנים לתקופה ארוכה יותר. החיסרון הוא פגיעה במשטח שבו נקדח ועלות ההתקנה שתהיה יקרה יותר.
  • שיטת ההדבקה – בשיטה זו מדביקים בעזרת דבק מיוחד את הדוקרנים למשטח. ההדבקה לרוב תחזיק פחות זמן משיטת הקדיחה.

שיטת ההתקנה תלויה גם בסוג הדוקרנים שתבחרו ובמשטח שעליו תניחו את הדוקרנים. במידה ואתם בוחרים להתקין על צינור או משטח פלסטיק, שיטת ההברגה פחות תתאים מהדבקה.

לא בכדי דוקרני היונים הפכו לאחד הפתרונות הנפוצים ביותר. כדאי לבחור בחברה מומלצת בתחום הרחקת היונים מאחר ואנו מעוניינים בהרחקה מיידית של היונים שתיתן לנו שקט נפשי, ניקיון, ואיכות חיים טובה ללא משיגי גבול בביתנו.

קוצים נגד יונים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם