כמה עולה השתלת שיער בטורקיה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

השתלות שיער בטורקיה הפכו לטרנד חם. מעבר לעובדה שהשתלות בטורקיה נחשבות לטובות בעולם, המחיר שלהם הוא כזה שמאפשר כמעט לכל אחד לבצע השתלת שיער, גם אם התקציב שלו הוא לא גבוה. כאשר אנחנו מנסים להבין כמה הולכת לעלות לנו השתלת השיער, יש כמה גורמים שאותם כדאי לקחת בחשבון. אנחנו כאן כדי לספר לכם על כל הגורמים הללו.

 

השתלת שיער בטורקיה

טורקיה היא יעד מועדף על ישראלים, אבל בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מגלים צד אחר של התיירות בה. בעוד שבישראל טיפולי יופי לא מסובסדים בסל הבריאות, דבר שגורם להם להיות יקרים מאוד, בטורקיה ניתן להנות משלל טיפולים במחיר השווה לכל נפש. אם גם אתם רוצים לבצע השתלת שיער, אלפא הייר כאן כדי לספר לכם את מה שחשוב לדעת על זה.

טורקיה

השתלת שיער

התקרחות היא תופעה נפוצה בקרב גברים, ובישראל שיעור הסובלים ממנה גבוה יחסית לעולם. העובדה הזו מובילה לא מעט ישראלים לחפש פתרון לנשירת השיער שלהם, וכדי לחסוך לכם זמן וכסף מיורים כדאי לדעת שהשתלת שיער היא הפתרון היחיד שבאמת עובד. בטורקיה נמצאים מכוני השתלה מהטובים בעולם, והם יוכלו להחזיר את מצב השיער שלכם לקדמותו.

 

מחיר

המחיר של השתלת שיער בטורקיה נע סביב 10,000 ₪, אולם לא מדובר על מחיר סופי. ישנם מספר פרמטרים שישפיעו על המחיר הסופי מלבד העלות של ההשתלה, שתקבע בהתאם למכון שאליו תפנו. זו בדיוק הסיבה שאתם צריכים להכיר מראש את שתי האופציות המרכזיות בתחום.

 

סוכנות הכל כלול או לבד

נתון נוסף שישפיע על המחיר של ההשתלה הוא הדרך שבה תסגרו לעצמכם את כל הדברים שמסביב. כאשר אנחנו מבצעים השתלת שיער בטורקיה אנחנו צריכים לשהות במדינה מספר ימים לפני ההשתלה ואחריה. האפשרות הראשונה היא לסגור בעצמכם את הטיסה, ההסעות והמקום שבו תשהו, דבר שכנראה יהיה יותר זול מבחינת מחיר. עם זאת, ההמלצה שלנו היא לא לעשות את זה.

סוֹכְנוּת

היתרון של סוכנות

באמצעות סוכנות מקצועית תוכלו לקבל חבילה שבה תקבלו את כל מה שצריך על מנת שהשתלת השיער שלכם תעבור על הצד הטוב ביותר. אנשי הסוכנות ידעו בדיוק היכן כדאי לשכן אתכם, וכמובן שידאגו להסיע אתכם משדה התעופה הלוך וחזור, והסעות אל מכון ההשתלה. בצורה הזו אולי תשלמו מעט יותר כסף, אבל מבחינת נוחות ויעילות התוצאה שתקבלו תהיה הרבה יותר טובה.

 

לסיכום

השתלת שיער בטורקיה מאפשרת לכם להנות מהרמה הגבוהה ביותר של השתלות שיער, בלי לקרוע לעצמכם את הכיס. המחיר של ההשתלה נקבע קודם לפי המכון שאליו תלכו לבצע אותה. לאחר מכן, עליכם לבחור האם אתם רוצים לסגור בעצמכם את כל חבילת ההשתלה או לקבל הכל באמצעות סוכנות שמתעסקת בתחום הזה. ההמלצה שלנו היא ללכת על סוכנות, דבר שימנע לכם כאבי ראש.

השתלת שיער

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם