כמה עולה מזרן איכותי?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

למרבה הצער, המון אנשים לא משקיעים מספיק בבחירת המזרן שלהם. הם משלמים הרבה כסף על מוצר שנראה להם איכותי, ולא מבינים את ההשלכה של הבחירה הזו. אנו מבלים כמעט שליש מהחיים שלנו בשינה, מה שאומר שיש לנו לא מעט שעות על המזרן. איכות המזרן משליכה כמובן באופן ישיר על איכות השינה שלנו, וכך גם על ההתנהלות שלנו ביום יום ועל איכות החיים שלנו.

אנשים עייפים מתפקדים פחות טוב, עובדים פחות טוב, ומאבדים את הסבלנות שלהם מהר יותר. כל זה לפני שהתחלנו לדבר על בעיות אורתופדיות ונזקים רפואיים שיכולים להיגרם לאנשים שישנים על מזרן לא איכותי. אז יצאנו לבדוק עבורכם כמה יעלה לכם מזרן איכותי ברמה גבוהה.

 

סוגי מזרנים

הכנו לכם כאן גם סקירה קצרה על הסוגים העיקריים של המזרנים שיש כיום בשוק. כך תתחילו פחות או יותר להבין מי מול מי ומה אתם מחפשים ולא תהיו אבודים לגמרי כשתגיעו לחנות. הסוג הראשון, הנפוץ והפשוט ביותר הוא מזרן לטקס. המזרון יהיה עשוי מתערובת של חומר סינטטי וחומר טבעי, לרוב מדובר על מזרני יחיד.

הסוג השני הוא מזרן ויסקו. ויסקו הוא חומר מיוחד שמקבל בדיוק את הצורה של הגוף של מי שישן עליו. החומר הזה די יקר, ולכן הרבה מזרונים כוללים שכבת ויסקו חיצונית ולא עשויים לגמרי מויסקו. המזרן הזה די עמיד, ואין צורך להפוך אותו מדי פעם.

הסוג השלישי וכנראה המוכר ביותר הוא מזרן הקפיצים, אך ישנם שני סוגים של מזרנים כאלה. קפיצי כיס או שרוול הם קפיצים נפרדים שכל אחד מהם יושב בתא אחר בבד. קפיצי בונל מחוברים ביניהם בחוט מתכת.

סוגי מזרונים

כמה יעלה לי לרכוש מזרן איכותי?

יצאנו לדבר עם המומחים של מזרני סואניו כדי לתת לכם תשובה. קודם כל חשוב להבין שמזרן הוא לא חבילה של גבינה לבנה. יש מגוון אדיר של דגמים ויצרניות בשוק, ולכן המחירים נעים בין כמה מאות שקלים, לסכומים גבוהים מאוד של אלפי שקלים ויותר.

כמובן שאנו ממליצים להשקיע במזרן ולא ללכת על האופציה הכי זולה, אבל חשוב לדעת שלא צריך סתם לקנות את המזרן הכי יקר. תוכלו למשל לרכוש מזרן קומפורט של סואניו תמורת כ- 1,600 ₪, או מזרן פרימיום של סואניו תמורת קצת יותר מ- 2,100 ₪.

 

איך נבחר רמת קושי למזרן?

מדובר על בחירה משמעותית, מכיוון שרמת הקושי של המזרן היא אחד הפרמטרים הכי חשובים בנוחות ובשמירה על בריאות הגב שלכם. הכלל הוא פשוט: אתם צריכים לשכב על המזרן על הצד, ועמוד השדרה שלכם צריך להישאר ישר.

רמת קושי

סיכום

מזרן איכותי הוא השקעה סופר משתלמת. מדובר על מרכיב סופר חשוב בבריאות שלנו, שרבים מאוד בכלל לא מודעים אליו. מה שיפה זה שלא מדובר על הוצאה מטורפת, וכל שקל משתלם.

מזרון איכותי

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם