כמה עולה דשא סינטטי?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

לא פעם אנו שומעים כי אנשים סוברים שהעלות היחידה ברכישה של דשא סינטטי היא זו של ההתקנה בלבד. אנחנו כאן כדי לעשות סדר בנושא. שכן, אין זה נכון. כשאתם רוכשים דשא סינטטי, אתם צריכים לשלם עבור הדשא עצמו ולאחר מכן לביצוע ההתקנה עצמה. במדריך הנוכחי יצאנו לבדוק מה העלות של הדשא וההתקנה שלו, כדי שתוכלו לדעת מה סדר הגודל של ההוצאה הבאה שלכם.

 

יש קריטריונים שקובעים את העלות

בדומה לרכישות של חומרים אחרים, גם כאן העלות נקבעת בהתאם לפרמטרים שונים. הפרמטר ה – 1 שאי אפשר להתעלם ממנו הוא האיכות. שכן, ברגע שאתם קונים דשא איכותי, אתם מן הסתם תשלמו מעט יותר מאשר המחיר שתשלמו על דשא פשוט שלא יחזיק מעמד לזמן רב. הקריטריונים הנוספים נוגעים לאורך הדשא, לצפיפות וגם לאורך הסיבים. כך שעליכם לדעת כי עליכם לדעת בדיוק מה סוג הדשא שאתם רוצים טרם הרכישה. שכן, העלות היא לא כל העניין ברכישה של דשא מסוג זה.

כמה עולה דשא סינתטי?

כמה תשלמו על דגמים שונים של דשא סינטטי?

עכשיו, אחרי שקיבלתם את הרקע החשוב אודות סוגי דשא סינטטי, אפשר להציג בפניכם את העלויות המשתנות. בחרנו להתחיל כמובן בדשא נפוליאון שנחשב לאחד המוכרים. העלות שלו נעה בין 50 ₪ ל – 85 ₪ למ"ר. דשא סינטטי שמגיע לגובה של כ – 10 ס"מ צפוי לעלות לכם הרבה פחות. מדובר בסכום שנע בין 20 ₪ ל – 40 ₪ למ"ר. קחו בחשבון שרכישה של דשא מסוג זה הינה פשוטה ביותר. שכן, מדובר בדשא נמוך מאוד שלא תמיד נמצא שימושי בעיני רבים.

 

ובכל זאת, כמה תעלה גם ההתקנה של הדשא הסינטטי?

לא חשבתם נשאיר אתכם ללא פרטים חיוניים כמו עלות ההתקנה, נכון? אז אנחנו כאן כדי לומר לכם שעלות ההתקנה של דשא סינטטי משתנה בהתאם לסוג המרחב עליו הוא מותקן. אם תצטרכו להתקין את הדשא על ריצוף קיים, אתם תשלמו בטווח שבין 60 ₪ ל – 100 ₪ למ"ר. לעומת זאת, התקנה של דשא סינטטי על אדמה צפוי לעלות בין 110 ₪ ל – 260 ₪.

כמה עולה דשא סינתטי?

טיפ חשוב בנוגע לדשא סינטטי – האיכות במקום ה – 1

רגע לפני שתצאו לקנות דשא סינטטי תוך התמקדות במחיר המתאים לכם, אנחנו רוצים להציג בפניכם טיפ חשוב מאוד. כפי שאתם וודאי רואים, העלות של הדשא היא לא זו שקובעת. אתם צריכים לשים דגש על האיכות והחיוניות של הדשא. שכן, אלו הדברים שחשובים בסופו של דבר. הימנעו מרכישה לפי עלות. שכן, זו, כנראה תוביל אתכם לקנות דשא שלא מתאים לצורך שלכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה העלות של דשא סינטטי. כעת, יש בידיכם את כל המידע, כך שנותר לכם רק לבדוק מהו הדגם המתאים לכם ביותר בהתאם לצורך ולשלם כמה שצריך.

כמה עולה דשא סינתטי?

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם