כמה עולה תאורה סולארית?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

תאורה סולארית הופכת פופולארית יותר ויותר בישראל, כאשר אנשים מחפשים דרכים להפחית את עלויות האנרגיה שלהם ואת טביעת הרגל הפחמנית שלהם. תאורה סולארית היא דרך מצוינת להשיג את שתי המטרות הללו, שכן היא גם מקור אנרגיה מתחדשת וגם חסכונית.

ככל שיותר ויותר אנשים נעשים מודעים ליתרונות של תאורה סולארית, הם פונים אליה כאפשרות בת קיימא עבור הבתים שלהם. במאמר זה נעמוד על כמה עולה תאורה סולארית ומה הדברים שחשוב לדעת בנוגע להתקנת תאורה סולארית בבית, על הגג או בחצר שלכם.

 

מה משפיע על העלות של תאורה סולארית?

בכל הנוגע לעלות התאורה הסולארית בישראל, ישנם מספר גורמים שיקבעו את העלות הכוללת. הגורם הראשון הוא גודל המערכת שתצטרכו. מערכת היא גוף התאורה ופאנל לקליטת אנרגיה סולארית שמרכיבים את התאורה הסולארית. מערכות קטנות יותר הן לרוב זולות יותר ממערכות גדולות יותר, כך שגודל המערכת ישפיע על העלות הכוללת.

בנוסף, לסוג החומרים המשמשים במערכת תהיה השפעה גם על העלות. לדוגמה, מערכות עם לוחות בעלי יעילות גבוהה יהיו יקרות יותר מאלו עם לוחות יעילות נמוכה יותר. הגורם הנוסף שישפיע על עלות התאורה הסולארית הוא תהליך ההתקנה.

התקנת מערכת תאורה סולארית היא לרוב די פשוטה, אך אם אתם מתקינים מערכת גדולה, היא עשויה לדרוש טכניקות התקנה מורכבות יותר. זה יוסיף לעלות הכוללת של המערכת. בנוסף, תהליך ההתקנה עשוי להשתנות בהתאם לסוג המערכת שאתם מתקינים. כך למשל, התקנת מערכת בגג שטוח תצריך כלים וטכניקות מיוחדות, בעוד התקנת מערכת על גג משופע תצריך כלים וטכניקות שונות.

מה משפיע על העלות של תאורה סולארית

גודל התאורה והצרכים הספציפיים שלכם

עלות התאורה הסולארית תהיה תלויה בגודל ובסוג המערכת אותה אתם רוצים להתקין. מערכות קטנות יותר הן לרוב זולות יותר, בעוד שמערכות גדולות יותר עשויות לדרוש תהליכי התקנה מורכבים יותר. בנוסף, סוג החומרים המשמשים במערכת יכול גם להשפיע על העלות. ככלל, מערכות תאורה סולאריות יעלו בין כמה מאות שקלים לכמה אלפי שקלים, בהתאם לצרכים שלכם.

גודל התאורה והצרכים הספציפיים שלכם

המחירים

המחירים של מערכות לתאורה סולארית יכולים לנוע בין 100 שקלים לתאורה סולרית לגינה, ועד מערכות תאורה בעלות של 2500 שקלים. הכל תלוי בצרכים שלכם ובתאורה שאתם רוצים לספק. כל שעליכם לעשות הוא לעשות סקר שוק קצר לפנות אל כמה ספקים שונים ולראות מה ההצעה הטובה ביותר שאתם מקבלים. רק חשוב לזכור לנסות לאזן בין עלות לאיכות המוצר שאתם מתכוונים לרכוש.

 

לסיכום

עלות התאורה הסולארית בישראל נמצאת במגמת ירידה כבר מספר שנים, ותהיה תלויה בגודל ובסוג המערכת אותה אתם מתקינים. מערכות קטנות יותר הן בדרך כלל זולות יותר, בעוד שמערכות גדולות יותר עשויות לדרוש תהליכי התקנה מורכבים יותר.

בנוסף, סוג החומרים המשמשים במערכת יכול גם להשפיע על העלות. ככלל, מערכות תאורה סולאריות בישראל יעלו בין כמה מאות שקלים לכמה אלפי שקלים. עם הפופולאריות הגוברת של אנרגיה סולארית, סביר להניח שהעלות של תאורה סולארית תמשיך לרדת בעתיד.

כמה עולה תאורה סולארית

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם