כמה עולה ליווי בתכנון הפרישה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אם גם אתם מבינים את החשיבות הרבה שטמונה בתכנון פרישה, ואתם מעוניינים לנהוג באחריות ולתכנן עבורכם את העתיד, ההמלצה היא לקחת ליווי אישי של תכנון פרישה, אשר יאפשר לכם לקחת את כלל הנתונים העתידיים בחשבון ולהוביל לתוכנית הפנסיה המניבה ביותר עבורכם. אז כיצד זה קורה? כמה זה עולה? על זאת ועוד יענה המאמר שלפניכם.

 

קצת על תכנון פרישה

כיום, רבים הם אלה שמבינים – כי לתכנן פרישה נכון זה לא רק מותרות אלא צורך מהותי שמשפיע על כל העתיד של אחרי היציאה לפנסיה. ככל שתוחלת החיים הולכת ועולה, גם התקופה שאחרי היציאה לפנסיה נעשית ארוכה ומשמעותית יותר, מה שמוסיף משנה תוקף לרצון וגם לצורך של תכנון הפרישה העתידית, אשר משפיעה על כל החיים שאחרי הפרישה.

כמה עולה ליווי בתכנון הפרישה?

יציאה לפנסיה

סוף סוף אתם יכולים לנוח על זרי הדפנה, אחרי שכל השנים עבדתם כל כך קשה. האם אכן כך? ישנם אנשים רבים שמגיעים לגיל הפרישה, אך הם מופתעים לגלות כי סכום ההכנסות החודשי אליו היו רגילים הולך ופוחת, בעוד שההוצאות הכלליות והרפואיות הולכות וגוברות, מה שמוביל אותם לקונפליקט קשה לפתירה. למעשה, רק בעזרת תכנון פרישה ניתן לתכנן את העתיד ולגרום לו להיראות בצורה המיטבית שלו.

 

מת יש להתחיל את התכנון לפנסיה?

רבים טועים לחשוב, כי את התכנון הפרישה יש להתחיל רק בסמוך לעת הפרישה, כלומר שנה שנתיים או אפילו חמש שנים לפני הפרישה המיועדת. אך האמת היא, שאת הפרישה יש לתכנן עוד הרבה הרבה לפני שתאריך היציאה לפנסיה נראה באופק, כיוון שרק תכנון מקדים מהיום בו אתם מפרישים לפנסיה – כלומר יום העבודה הראשון שלכם, יאפשר לכם תכנון מקסימלי ואיכותי שלוקח את כלל הנתונים בחשבון ויאפשר לכם רמת חיים איכותית גם לאחר היציאה לפנסיה.

כמה עולה ליווי בתכנון הפרישה?

ליווי בתכנון פרישה

ליווי אישי בתכנון פרישה, כולל אפיון מקיף של המשאבים הכלכליים שלכם, כמו גם החלומות והתכנונים שלכם לחיים שאחרי היציאה לפנסיה. מכלול הנתונים שעולים בליווי, מוביל לשקלול כלכלי חכם שמאפשר תכנון פרישה איכותי. ככל שהפרישה מתוכננת בצורה טובה יותר, כך באופן ישיר רמת החיים שאחרי הפרישה תהיה גבוהה יותר.

 

כמה עולה ליווי אישי בתכנון פרישה

המחיר של ליווי אישי בתכנון פרישה, נע בטווח רחב למדי ואינו קבוע כמו מוצר מדף. אך בעת שאתם מתלבטים על המחיר, יש לזכור כי כל שקל של השקעה בתכנון הפרישה, חוסך לכם אלפי עד עשרות אלפי שקלים בעתיד, כך שמדובר בהשקעה שמחזירה את עצמה ובענק ולכן היא שווה כל סכום בהווה.

 

לסיכום

תכנון פרישה מאפשר לכם לקחת בחשבון את כל מה שכוללים החיים שאחרי היציאה לפנסיה. בעזרת ליווי אישי שכולל את מכלול הנתונים האישיים שלכם, גם אתם תוכלו להגיע לגיל הפרישה לפנסיה, מתוך ביטחון כלכלי מלא ומשאבים שמתאימים לצרכים העתידיים שלכם.

כמה עולה ליווי בתכנון הפרישה?

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם