כמה עולים כרטיסים למשחקי כדורגל באנגליה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בין אם מדובר במתנה לבר מצווה, הגשמת חלום ילדות או אף יציאה במסגרת טיול ללונדון, משחקי כדורגל באנגליה הם חוויה מעולם אחר. אצטדיוני פאר ענקיים, עשרות אלפי אוהדים שרופים, תפאורה שלא תבייש את ברודיי וכמובן – כדורגל ברמה שלא תמצאו כמעט בשום מקום אחר. המשיכו לקרוא וגלו מהי העלות של כרטיסים למשחקים בליגה האנגלית והיכן ניתן להשיג אותם.

 

כדורגל באנגליה

אנגליה היא מולדת הכדורגל. מדובר במדינה ממנה המשחק יצא אל כל העולם וממנה הונחל ללבבות ההמונים. מולדת הכדורגל לוקחת את המשחק, מאז ומתמיד, ברצינות רבה ומשקיעה השקעה יוצאת דופן בכדורגל שלה. נבחרת אנגליה משתתפת בדרך קבע ביורו ובמונדיאל וקבוצות הליגה לוקחות חלק במפעלים האירופאיים היוקרתיים ביותר – ואף זוכות בהם.

כל אוהד כדורגל מתחיל מכיר את הקבוצות הגדולות באנגליה – ליברפול, מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד, ארסנל, טוטנהאם, צ'לסי, לסטר, לידס יונייטד, אברטון ועוד. למעשה, כל קבוצה המשחקת בליגת העל האנגלית – הלא היא הפרמייר ליג, הינה קבוצת פאר בקנה מידה עולמי.

השחקנים המשחקים בקבוצות אלו הם מהטובים בעולם. הקהל הוא מהמשובחים שניתן למצוא. הבירה זורמת בשפע והחוויה משכרת חושים. היות הכדורגל דומיננטי כל כך בחיים של כולנו ובחיים של הממלכה הבריטית, הופכת את חוויית הכדורגל באנגליה לחוויה יוצאת דופן ולמתנה המושלמת לבר המצווה של הילד, לטיול עם חברים בכל גיל ואף לבילוי זוגי בזמן שהות בלונדון.

כדורגל באנגליה

איפה יש משחקים באנגליה

לפני שנדע היכן רוכשים כרטיסים למשחקי כדורגל באנגליה וכמה הם עולים, חשוב שנכיר את המקומות בהם ניתן לראות כדורגל איכותי באנגליה. למעשה, קבוצות הליגה האנגלית פרוסות בכל רחבי אנגליה. אולם מעצמות הכדורגל מתחלקות לשלוש ערים מרכזיות אליהן רצוי להגיע כדי לצפות במשחקי כדורגל ברמה הגבוהה ביותר.

העיר המרכזית ביותר היא, כמובן, לונדון. בלונדון משחקות שלל קבוצות צמרת אנגליות, דוגמת צ'לסי, ארסנל, טוטנהאם, ווסטהאם, קריסטל פאלאס וכן פולהאם. כל הקבוצות הללו משויכות ללונדון ובלונדון הבירה מצויים מגרשי הבית שלהם. תוכלו להגיע לצפות במשחקי הבית של כל הקבוצות הללו במהלך הטיול שלכם ללונדון.

העיר השנייה בחשיבותה בכדורגל האנגלי, היא מנצ'סטר. במנצ'סטר פועלות שתי קבוצות הפאר העירוניות – מנצ'סטר סיטי וכן מנצ'סטר יונייטד. צפייה במשחקים של קבוצות אלו תהיה חוויה יוצאת דופן. העיר השלישית היא ליברפול, בה משחקות ליברפול ואברטון.

 

עלות הכרטיסים

עלות הכרטיסים משתנה ממשחק למשחק בהתאם לקבוצות המשחקות, זמן המשחק ומידת הקריטיות שלו. המשחקים הזולים ביותר יעלו לכם כ-70 ליש"ט בלבד. המשחקים היוקרתיים, בין קבוצות הפאר, יעלו 100 ליש"ט לכל הפחות וכרטיסים יעלו אף למעלה מ-600 ליש"ט למשחקים היוקרתיים ביותר ובמושבים האטרקטייבים. בשביל כדורגל טוב – צריך להשקיע.

עלות הכרטיסים

לסיום – איפה רוכשים כרטיסים

לסיום, כדי לחסוך בעלות הכרטיסים, מומלץ שלא לרכוש את הכרטיסים באצטדיון אלא לרכוש מראש. רצוי לרכוש את הכרטיסים באתר ישראלי אשר יהיה מחויב לאספקת הכרטיסים ויהיה כפוף לדיני הצרכנות הישראלים. כך, תוודאו כי עשיתם עסקה טובה ובטוחה.

כמה עולים כרטיסים למשחקי כדורגל באנגליה?

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם