כמה עולה לתקן רכב ישן?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אם אתה מחזק רכב ישן, בטח אתה מכיר את התהיה הזו של – כמה יעלה לתקן אותו. ובכן, אם גם אתה במהלך הנסיעה שומע רעשים מפחידים אבל מגביר בשביל שלא יכאב לך הכיס, חשוב שתבין כי עלות תיקון רכב ישן יכולה להשתנות מאוד בהתאם לסוג הרכב והתיקונים שצריך לעשות ולמצב הרכב. מהסיבות האלו, גם אם זה מפחיד אותך ואת חשבון הבנק שלך, חשוב לקחת את המכונית למכונאי או למוסך שיוכלו להעריך במדויק את המצב ולספק לך אומדן מפורט של העלויות הכרוכות בתיקונים.

 

לשאול לגילה? זה לא מנומס!

העלות הכוללת לתיקון רכב ישן תהיה תלויה בגיל ומצב הרכב וכמובן – בחלק אותו צריך לתקן. אם המכונית ישנה מאד ובעלת בלאי רב, ביצוע התיקונים הנדרשים עשוי לעלות יותר ממכונית חדשה יחסית. בנוסף, אם המכונית הייתה מעורבת בתאונה, עלות התיקונים יכולה להיות גבוהה יותר וזאת עקב הנזק הגבוה שיתכן ונגרם לה, אך פרמטר זה לא מושפע מגיל המכונית.

לתקן רכב ישן

כמה זה עולה לי?

בכל הנוגע לעלות העבודה, המכונאים או המוסכניקים עשויים לגבות תעריף שעתי או תעריף אחיד עבור כל עבודת התיקון, תלוי בשיטת העבודה שלהם. השיטה הנפוצה בדרך כלל היא תמחור לפי החלק אותו יש לתקן. מכאן שעלות העבודה יכולה להשתנות בהתאם למורכבות התיקון ולניסיון של מכונאי הרכב שלך. באופן כללי מוטב לזכור שלא כל טיפול מגיע לאלפי שקלים ולעיתים מוטב לאזור אומץ ולגשת למוסך, כך מטפלים בבעיה עוד כשהיא בחיתוליה.

 

חלקי חילוף

מבחינת חלקים, עלות החלקים תהיה תלויה בסוג החלקים שצריך להחליף. לדוגמה, העלות של סטרטר חדש יכולה לנוע בין 700-1,500 שח, תלוי בדגם המכונית וכן, גם במוסך בו אתה מטפל ברכב שלך. עלות של חלקים אחרים כגון בלמים, מצתים ומסננים תשתנה גם כן בהתאם לסוג הרכב וסוג הטיפול בכל חלק.

 

עלויות נוספות

בנוסף לעלות העבודה והחלקים, ייתכנו עלויות נוספות הקשורות לתיקון רכב ישן. לדוגמה, אם יש צורך לגרור את המכונית לתיקון, אם אין לך סעיף בביטוח הרכב אשר מכסה גרר במידת הצורך, קח בחשבון שיתכן והתיקון יהיה יקר משחשבת.  בנוסף, אם יש צורך לצבוע מחדש את המכונית עקב נזק, ייתכן שתצטרך לשלם עבור תיקוני צבע ופח.

לתקן רכב ישן

לדעת מתי להפרד

בוא נהיה כנים – רכב ישן עלול להיות עסק יקר מאד. לעיתים התיקון יכול להגיע למחירים כל כל גבוהים עד שלא שווה לתקן ולשמור את הרכב. מה עושים במקרה כזה? הרי לא תוכל למכור רכב תקול. ובכן, תוכל תמיד למכור את הרכב לברייקדאון, חברה הקונה חלקי פירוק מרכבים ישנים. מכ זה אומר? שאולי המנוע הלך אבל הגיר במצב מצוין ולכן יקנו אותו ממך. לפרטים נוסף הקלק – https://breakdown.co.il

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, בסך הכל, העלות לתיקון רכב ישן יכולה להשתנות מאוד בהתאם לסוג התיקונים שצריך לעשות ולמצב הרכב. חשוב לקחת את המכונית שלך למכונאי מוסמך שיוכל להעריך במדויק את המצב של הרכב ולספק לך אומדן מפורט של העלויות הכרוכות בתיקונים.

לתקן רכב ישן

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם