כמה עולה ציוד למספרה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כמו בכל תחום, גם במספרות יש ציוד מיוחד שספרים מקצועיים משתמשים בו. בלי הציוד הזה, ספרים לא יוכלו לבצע את העבודה שלהם בשגרה, כך שבהחלט מדובר בהשקעה כלכלית. במאמר זה נספר לכם על עלויות ציוד למספרה, שיכולות להשתנות באופן משמעותי בהתאם לסוג הציוד, האיכות שלו ועוד. 

 

סוגי ציוד למספרות

יש סוגים שונים של ציוד למספרות, שכל אחד ממלא פונקציה אחרת:

  1. כסאות למספרה: כסאות אלה אינם סתם כיסאות בית פשוטים. מדובר בכיסאות מתכווננים, שאפשר להוריד, להנמיך, להטות, לסובב ועוד. כסאות אלה מגיעים בעיצובים וצבעים שונים, והם רלוונטיים גם כעמדה לספר וגם לעמדת החפיפה. כסאות אלה יכולים לעלות בין 300 שקל לכיסאות פשוטים לבין 7,000 ₪ ואף יותר לכיסאות המשודרגים יותר.
  2. מייבשי שיער: כל מספרה זקוקה למייבש שיער מקצועי. המחיר יכול לנוע בין 200 שקל לדגמים הבסיסיים ולהגיע לאלפי שקלים למייבשים המקצועיים ביותר.
  3. מראות: איך אפשר לספר בלי מראה? הלקוחות חייבים לראות את עצמם, וזה גם הכרחי לעבודת הספר. המראות יכולות להשתנות בגודל ובסגנון שלהן, כאשר מראה בסיסית תוכל לעלות כ-150 שקל ומראות קיר גדולות יוכלו להגיע ל-3000 ₪ ומעלה.
  4. מספריים: כדי לספר צריך מספריים- ואם להשוות את הספר לאמן, אפשר להשוות בין המספריים למכחול הציור. מספריים מקצועיות יכולות לעלות בין 180 ₪ ל-300 ₪, ומומלץ להשקיע בכמה סטים טובים.
  5. מסרקים: חשוב שלכל ספר יהיו כמה סוגים של מסרקים כדי לאפשר לו עיצוב שיער מדויק. מסרקים יכולים לעלות כמה עשרות שקלים ולעיתים גם כמה מאות, בהתאם לגודל ולסוג.
  6. אביזרים נוספים: כמובן קיימים גם אביזרים נוספים, כמו נייר צוואר, מגבות, שפריצר, מברשות ניקוי שיער ועוד. כל אחד מהם יתומחר אחרת.

סוגי ציוד למספרות

מה משפיע על המחיר?

יש מספר גורמים שונים שמשפיעים על המחיר של סוגי הציוד השונים. קודם כל, המותג והאיכות הם משמעותיים מאוד. מספריים מקצועיות לספר של מותג ידוע ואיכותי יעלו יותר בזכות האמינות הגבוהה והתכונות המתקדמות שלהן. גורם נוסף שישפיע הוא הפונקציות השונות.

לדוגמה, כורסה עם אפשרות עיסוי או הגדרות מיוחדות במייבשי שיער כנראה יגדילו את העלות המקורית של המוצר הרצוי.בנוסף, יש ציוד למספרה שאפשר להתאים אישית. לדוגמה, מגבות עם שם המותג, תאורה מיוחדת למראות ועוד. כל ציוד שיותאם אישית או תוכנן במיוחד יעלה בדרך כלל יותר בזכות הייחודיות שלו.

מה משפיע על המחיר

לסיכום

יש סוגים שונים של ציוד למספרות שאי אפשר בלעדיהם. כל אחד מתומחר אחרת, בהתאם לגורמים שונים. חשוב לקחת בחשבון את הצרכים של המספרה שלכם ולבחור את הציוד בהתאם. כך תוכלו לשפר את השירותים שאתם מעניקים ובכך להגדיל את קהל הלקוחות המרוצים שלכם. למידע נוסף על ציוד למספרות והמחירים – בקרו באתר של אריב ציוד למספרות.

כמה עולה ציוד למספרה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם