כמה עולה בניית אתר בממוצע?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בשנת 2023 אתר אינטרנט עסקי לא נחשב למותרות או לשדרוג. להיפך, מדובר על דבר בסיסי וחיוני מאין כמותו לכל עסק או חנות שרוצים להישאר על המפה ולמשוך עוד ועוד לקוחות. בני האדם מבלים כיום את רוב זמנם ברשת האינטרנט. מי שרוצה להזמין פיצה או שמחפש אינסטלטור אמין כבר מזמן לא ניגש לדפי זהב ומתחיל לדפדף בהם, או שואל חבר אם הוא מכיר פיצה טעימה וזולה. את כל השאלות הללו הלקוחות הפוטנציאליים שלכם שואלים את גוגל, ולכן אם לא תהיו באינטרנט, אתם בפועל לא קיימים.

 

מה החשיבות בבניית אתר אינטרנט?

כמו שהסברנו קודם, בני אדם מנהלים היום את רוב הפעילות שלהם דרך הרשת, ואם לא תהיו שם הם לא יהפכו ללקוחות שלכם. אתם יכולים להיות הכי טובים בתחום שלכם, אבל אנשים עצלנים היום ורוצים לסגור הכל בכמה לחיצות וקליקים בלי לקום מהכיסא, אז אם לא תהיו באינטרנט הם לא יגיעו אליכם. אתר אינטרנט גם מאפשר לכם להתגבר על פערי מרחק. אם תהיו מספיק טובים במה שאתם עושים גם אנשים רחוקים מכם יהפכו ללקוחות, כי ברגע שיש לכם אתר אינטרנט שאפשר לבצע דרכו עסקאות זה לא משנה איפה אתם יושבים ומאיפה הלקוחות שלכם.

חברה לבניית אתרים

מי בונה אתרי אינטרנט?

אם אתם רוצים להרים לעסק שלכם אתר איכותי שימשוך עוד לקוחות פוטנציאליים וישים את העסק שלכם במקום טוב יותר, אל תנסו לבנות את האתר לבד. פנו לאנשי מקצוע של חברה לבניית אתרים, מדובר על חבר'ה מקצוענים ברמה הגבוהה ביותר שיסייעו לכם בבניית האתר. יש להם הרבה ניסיון והבנה בתחום והם יוכלו לעזור לכם להימנע מטעויות של מתחילים ולהבין איזה מידע כדאי להעלות לאתר, איפה בדיוק לשבץ אותו, ועוד.

 

איך מתבצעת בפועל בנייה של אתר אינטרנט?

חשוב להבין שבנייה של אתר אינטרנט היא לא עניין מהיר שלוקח כמה שעות עבודה. מדובר על תהליך ארוך שכולל שיח צמוד בין הלקוח לבונה האתר ולמעצב. בשלב הראשון אתם תסבירו להם קצת על העסק שלכם ותבהירו מה אתם רוצים שיהיה באתר ומה הציפיות שלכם. מכאן תנהלו מעין פינג פונג כשהם שולחים לכם סקיצות ואתם מגיבים עליהן, עד לשלב שבו מעלים את האתר לאוויר.

חברה לבניית אתרים

כמה עולה בממוצע בניית אתר אינטרנט?

חשוב להבין שאתר אינטרנט הוא לא מוצר אחיד עם מחיר קבוע מראש. יש כל מיני פרמטרים שיכולים להשפיע על המחיר שלו. אספנו כאן רשימה ממוצעת של מחירים שתבינו בגדול על מה מדובר. דף נחיתה יעלה לכם החל מ- 1490 ₪, אתר תדמית יעלה לכם החל מ- 6,500 ₪, אתר מאמרים יעלה לכם החל מ- 7,990 ₪, וחנות אינטרנטית תעלה לכם החל מ- 9,900 ₪.

 

סיכום

אתר אינטרנט הוא אחת ההשקעות הכי משתלמות בעסק. למה אתם מחכים?

חברה לבניית אתרים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם