כמה עולה מכונת קפה אוטומטית?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חלומו של כל חובב קפה הוא מכונת קופה אוטומטית. אנו קמים בבוקר, מכניסים את הקפסולה, לוחצים על הכפתור והקפה מוכן. הבית מתמלא בארומה נהדרת של הקפה ואנחנו זוכים לקפה איכותי בכמה דקות. איך זה עובד וכמה זה עולה לנו?

 

מכונת קפה אוטומטית – שווה ומשתלמת לאוהבי הקפה

מכונת קפה אוטומטית מכינה לכם את הקפה ועושה בשבילכם את כל התהליך של הכנת הקפה. הדבר היחידי שתצטרכו לעשות הוא לשים קפסולה בטעם שתבחרו ממגוון הטעמים הקיים. ברוב מכונות הקפה האוטומטיות ישנה בחירה של איזה סוג קפה תרצו – קצר, ארוך, כפול. לעיתים קיימת אפשרות הקצפה שנעשית בצורה קלה, כאשר כל העבודה שלכם תסתכם במילוי החלב ושטיפת הכלי בסיומו.

כאשר תבחרו את המכונה, כדאי ללכת על כזו שמאפשרת יותר אופציות וכך תוכלו להציע גם למי שמתארח אצלכם מגוון רחב של סוגי קפה מהמכונה. כמובן שככל שהמכונה משוכללת ומכילה יותר פונקציות – כך גם מחירה יהיה גבוה יותר.

 

הקפסולות שמספקות מגוון של טעמים וארומות

מכונות הקפה האוטומטיות הן הפופולריות ביותר בשוק ולא סתם. ההתעסקות היחידה שלנו במכונת קפה מהסוג הזה היא בחירת הטעם. כאשר נתחדש במכונת קפה, נוכל להזמין מגוון רחב מאוד של טעמים וארומות באריזות אלומיניום קטנות ומעוצבות, כאשר כל טעם הוא בצבע אחר. ניתן להזמין את הקפסולות מחברות שונות, מחו״ל ומחנויות קפה אהובות עלינו בארץ ובעולם.

חשוב לשים לב לאילו סוג קפסולות המכונה מתאימה ולדאוג שהקפסולה תתאים למכונה שלכם לפני הרכישה. אם אתם רוצים לחשב את עלויות הקפה החודשיות שלכם – שקללו עם מחיר המכונה גם את מחיר הקפסולות.

 

תחזוקה ומהירות הכנה

היתרון הבולט של מכונת קפה אוטומטית הוא שההכנה נעשית בצורה קלה לעומת מכונות ידניות וחצי אוטומטיות שדורשות התערבות במילוי האבקה ותהליך ההכנה של הקפה. מכונה אוטומטית דורשת תחזוקה מינימלית לתקופה ארוכה. יתרון שמבדיל את מכונת הקפה האוטומטית הוא זמן ההכנה המהיר בניגוד למכונות האחרות, שיכול להסתכם בכמה דקות בהן המכונה מכינה בעצמה הכול.

יתרון משמעותי נוסף של המכונה הוא אופציית הניקוי הפנימי בלחיצה כפתור. המכונה מעבירה מים חמים לאורך הצינורות של המכונה וכך למעשה שוטפת בעצמה את הצינורות הפנימיים שמעבירים את הקפה. האופציה קיימת בכל המכונות המתקדמות אך עדיין רצוי לשאול אודותיה ולוודא שהיא כלולה.

 

כמה עולה לנו מכונת הקפה האוטומטית?

מחירן של המכונות נע בהתאם לצרכים שלכם ולכמות האופציות הקיימות בהן. מכונות קפה שקיימות בהן תוכניות קפה לבחירתכם בלחיצת כפתור של תהליך ההכנה, אופציית הניקוי האוטומטי, אופציית הקצפה וכו׳ יעלו יותר  ויכולות להגיע לסכומים של 1000-5000 ש״ח. מכונות קפה פשוטות יותר  עם האופציות המוכרות של האספרסו ללא שליטה בתהליך ההכנה של הקפה, סכומן ינוע בין 800-3000 ש״ח .

הבחירה במכונת קפה אוטומטית היא כמעט מובנת מאליה לחובבי קפה שרוצים שהקפה יגיע אליהם מוכן וללא התעסקות בטחינת הפולים, בתחזוקת המכונה ובלכלוך שנוצר מההכנה. כאשר נבחר את המכונה שלנו, קיימת עדיפות לרכישה מחברות בולטות ומוכרות בשוק המעניקות אחריות על המכונה.

מכונת קפה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם