כמה עולה דוד שמש בירושלים?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אם אתם שואלים כמה עולה דוד שמש בירושלים, בדומה לכל עיר אחרת, דודי שמש בירושלים יכולים לנוע בין הטווחים הממוצעים של אלפי שקלים בודדים. עם זאת, חשוב גם לקחת בחשבון את עלות ההתקנה ועוד כמה גורמים נוספים. הנה מה שצריך לדעת בנושא.

כל עוד צריכים שירות של טכנאי דודי שמש או שרברב להתקנת דוד, כמובן שחשוב לדעת כמה זה יעלה בכיס. אבל לא פחות חשוב, מכך, חשוב לדעת שמקבלים את השירות הנכון. במקרים בהם המתקין אינו מקצועי דיה, הוא יכול להוביל לגרימת נזקים שונים. הנה כמה מהנזקים שיכולים להיגרם ע"י התקנת דודי שמש לא מקצועית:

  • צנרת: התקנה לא נכונה של דוד שמש בירושלים יכולה להוביל לפגיעה בצינורות הביוב והמים.
  • מתקנים על הגג: על הגג ישנם מתקנים שונים כמו צלחות לוויין, מרזבים ועוד, כך שחשוב להקפיד על שמירה עליהם בעת התקנת דוד השמש.
  • חומרי איטום: התקנה לא מקצועית יכולה להוביל לפגיעה בחומרי איטום מבנים, מה שיוביל אח"כ לנזילות מים.

 

מה צריך לדעת על מחיר דוד שמש בירושלים?

לאחר שהבנו מדוע חשוב להסתייע במתקין מקצועי, בואו נדבר על מחירי דודי שמש בירושלים והאזור. בעוד כי מחיר דוד שמש יכול לנוע בין כ-1,500 ₪ – 3,500 ₪ ומעלה ברחבי הארץ, בירושלים המחירים יהיו דומים וינועו בין הטווחים הממוצעים האלו.

עם זאת, יש לציין כי מחירי ההתקנה עשויים להשתנות בהתאם לכמה פקטורים שונים. למשל, לפעמים צריך לבצע כל מיני עבודות הכנה של תשתית הצנרת והמים לפני התקנת דוד השמש. במקרים אלו, כמובן שמחיר ההתקנה ומחירי עבודות התשתית יתומחרו בנפרד.

כמה עולה דוד שמש בירושלים?

המחירים בפועל: מחירון דודי שמש בירושלים

רגע לפני הזמנת הדוד, מומלץ לעבור על המחירון הבא המוגש כהמלצה לצרכן:

סוג דוד השמש המותקן מחיר דוד השמש לא כולל התקנה
דוד שמש 80 ל' כ-1,000 – 2,250 ₪
שודי שמש 120 ל' כ-1,000 – 2,550 ₪
דודי שמש 150 ל' כ-1,250 – 2,850 ₪
דוד שמש 200 ל' כ-1,500 – 4,000 ₪

כאמור, המחירים שלעיל אינם כוללים התקנה. עבור התקנת דודי שמש, יש לצפות לשלם בין כ-1,800 ₪ – 3,000 ₪ בהתאם לסוג הדוד והנפח שלו.

 

טיפים לאיתור מתקין דודי שמש מקצועי

אם מחפשים מתקין דודים מומלץ בירושלים, קודם כל, חשוב לבדוק כמה מתקינים שונים באזור ולהבחין בין האיכותיים לבין אלו שאולי פחות מנוסים. עושים את זה בעזרת בדיקת ביקורות באינטרנט, אבל אפשר גם לבקש ישירות מהמתקינים את ההפניות שהם מסוגלים לספק לכם.

במילים אחרות, מומלץ לבקש רשימת לקוחות ממליצים, לבחון את המחירים וסוגי השירותים הניתנים ע"י מתקינים שונים ועוד. באופן הזה, יהיה קל יותר לאתר את המתקינים המקצועיים הנדרשים לכם. כך מחממים את המים בבית, חוסכים עלויות ושומרים על כולם מרוצים במשפחה.

כמה עולה דוד שמש בירושלים?

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם