כמה עולה יבוא רכב אספנות?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

יבוא רכבי אספנות אמריקאיים

רשימת דגמי המכוניות המותרים ליבוא שונתה והורחבה על ידי משרד התחבורה ב-1 באפריל 2012. משרד התחבורה בישראל הרחיב את הקריטריונים כך שיכללו כלי רכב העומדים בתקנים אמריקאים. כלולות גם מכוניות תואמות תקן אמריקאי המיוצרות מחוץ לצפון אמריקה. אלו חדשות טובות עבורכם שכן ארה"ב היא שוק רכב גדול ורווחי. כלי רכב המיוצרים מחוץ לגבולותיה, למשל יפן, נמכרים בארה"ב בזול יותר מאשר במדינת המוצא שלהם. כעת תוכלו גם אתם לנצל את החיסכון הזה כאן בישראל.

 

המחיר לייבוא רכבי אספנות אמריקאים

אם אתם רוצים לקנות רכב ליבוא, אתם חייבים איש מקצוע מנוסה שילווה אתכם, וילך איתכם אחד על אחד עם קונה בארה"ב שמבין מה מכוניות יכול ומה אסור להיכנס לישראל, והחיוב עבור סיוע ברכישה זה הוא $999 לכל רכב בדרך כלל, תלוי בספק. אם זאת, ישנם בשוק מספר ספקים אשר יכולים להוזיל עבורכם את יבוא הרכב וגובים מחיר נמוך יותר עבור הייבוא של כל רכב. בנוסף לכך, יש לקחת בחשבון עלויות משלוח ומיסים שיכולים להגיע ל2000 עד 4000 דולר בהתאם לרכב שתבחרו לייבא.

לייבא רכב אספנות

התנאים לייבוא רכב אספנות

כל תושבי ישראל רשאים לייבא רכב העומד בתנאים הבאים: הרכב אושר לייבוא ​​על ידי משרד התחבורה. הרכב חדש או משומש, וחלפו פחות מ-24 חודשים מתאריך ייצורו. קיים רישיון נהיגה בתוקף במדינת ישראל לסוג הרכב המיובא. יבואנים רשאים לייבא רכב אחד בתקופה של 12 חודשים. שימו לב: ניתן לשחרר רכב רק לאחר קבלת אישור בכתב או רישיון יבוא מאגף התקנים במשרד התחבורה.

כאשר אתם בוחרים לייבא רכב באמצעות ספקי רכבי אספנות, אתם בעצם בוחרים בדרך הקלה ונותנים לאנשי מקצוע מיומנים לנהל את כל תהליך הייבוא, וכל שעליכם לעשות הוא לשלם עבור השירות, ולחכות לרכב החלומות שלכם. חברות כמו חברת פוטואוטו, מציעות מגוון רכבי אספנות לייבוא לארץ, ואת הליווי הדרוש במהלך כל התהליך, ודואגים שהבקשה שלכם לייבוא עומדת בתנאים.

 

מאיזה מדינה כדאי לי לייבא?

המדינה ממנה אתם צריכים לייבא תלויה בסוג רכב האספנות שאתם רוצים לרכוש. כאשר בדרך כלל הייבוא של רכבים אמריקאיים יתבצע מארצות הברית או מנקודות מכירה שונות באירופה. על הייבוא והמשלוח של הרכב אתם צפויים לשלם בין מאות לאלפי דולרים, כאשר סוג הדגם שתבחרו לייבא ישפיע על המחיר.

לרוב כדאי לייבא את רכב האספנות ממקור אמין ופחות חשוב מדינת המקור, במיוחד כאשר האופציות שעומדות לפניכם הינן מדינות בטוחות לייבוא כמו ארצות הברית, גרמניה, איטליה ואנגליה.

 

לסיכום

המחיר של יבוא רכב אספנות, תלוי בסוג הרכב שאתם מעוניינים לייבא, ושרשרת האספקה שהוא יצטרך לעבור על מנת להגיע לפתח ביתכם. על כן מומלץ להיעזר בשירותיהם של מומחים לייבוא רכבי אספנות. שיוכלו להוריד את הלחץ מהכתפיים שלכם ולטפל בתהליך הייבוא על הצד הטוב ביותר.

לייבא רכב אספנות

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם