כמה עולה דק עץ איכותי למרפסת?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

דק עץ הפך להיות פריט אופנתי וחיוני במרפסות רבות ברחבי הארץ והעולם. המוצר היפיפה גרם לנו להתעניין בו באופן מעמיק, כדי להבין כמה אנשים משלמים עליו. לכן, יצאנו לבדוק את הנושא מול מומחים וחזרנו עם כל הפרטים שיעניינו גם אתכם. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות כמה עולה דק עץ איכותי למרפסת ומה צריך לדעת טרם הרכישה.

 

תכירו את הקריטריונים שמרכיבים את עלות הדק

כשיצאנו לבדוק את הנושא, חשבנו שנקבל הצעת מחיר בן רגע. ככל שהתעמקנו בעניין, התגלה לנו שיש כמה קריטריונים שקובעים את המחיר, כך שכל אחד מאתנו בעצם צפוי לשלם מחיר אחר. הנה כמה מהקריטריונים הבסיסיים:

  • סוג העץ
  • גודל העץ
  • כמות העצים

ראוי לציין כי במקרים מסוימים התשתית לעץ והגימורים עשויים להביא להעלאת המחיר. מדובר במידע שאתם צריכים להכיר מראש, כדי שתדעו שהמחיר שתקבלו על העץ עצמו זה לא הכול. שוחחנו עם מומחים ובדקנו את כל הפרטים החיוניים כדי שתוכלו לקבל טווח מחירים משוער שיאפשר לכם לדעת כמה מזומן להכין מראש. כך שבשורות הבאות נציג בפניכם את העלויות של סוגי עץ נפוצים ביותר.
דק עץ

כמה תשלמו על דק אורן?

מי מכם שיבחרו בדק אורן יוכלו לשלם על 10 מ"ר כ – 450 ש"ל לערך. עליכם לדעת תחילה כי לא סתם בחרנו להציג בפניכם את העלות של עץ אורן תחילה. בחרנו בעץ זה בגלל שהוא נחשב לנפוץ ביותר בכל הנוגע לבנייה של דק למרפסת. האורן נחשב כעץ שנוח לעבוד איתו והמחיר שלו (בהשוואה לעצים אחרים) הוא נמוך. בנוסף לכך, יש לו יתרון משמעותי – אפשר לצבוע אותו בכל מיני גוונים. אם תרצו להתקין דק אורן במרפסת שלכם הקליקו כאן לאתר של שחר עץ ותוכלו לקבל הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

 

כמה תשלמו על דק איפאה?

אם אתם רוצים לבחור בדק טבעי ויפה, עליכם לשים עין על עץ האיפאה. השומניות הטבעית שלו תאפשר לכם ליהנות ממנו לאורך זמן תוך מינימום ביצוע עבודות תחזוקה. ראוי לציין כי יש לו יתרון נוסף שגורם לרבים לבחור בו – הוא עמיד למים. כך שניתן להתקין אותו במרפסות שחשופות לגשמים או שיש בהן בריכות קטנות. המחיר של דק זה צפוי לנוע בין 650 ₪ ל – 750 ₪ למ"ר.
דק עץ

כך תבחרו בדק איכותי

חשוב מאוד שתשימו לב כי אתם בוחרים בדק איכותי שיחזיק מעמד לטווח רחוק. ההמלצה שלנו היא ליצור קשר עם מומחה בתחום הדק שיש עליו המלצות רבות. שכן, כך, תוכלו להיות בטוחים שהמומחה יבחר יחד אתכם את סוג העץ המתאים והאיכותי ביותר. בנוסף, הוא גם יבצע התקנה מקצועית.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את העלויות של עצי הדק האיכותיים למרפסת. בשלב זה יש בידיכם את כל האינפורמציה הדרושה, כך שנותר לכם רק לבחור נכון ולהתחדש.
דק עץ

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם