5 צעצועים לחובבי בשרים מושבעים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מעוניינים להעניק מתנה לכבוד יום הולדת של חבר חובב בשר? או שאתם קרניבורים מושבעים ומעוניינים לשדרג את החוויה הקולינרית שלכם? במיוחד לצורך זה ריכזנו לכם מידע על המכשירים המשמחים והשימושיים ביותר עבור אנשים שאוהבים לאכול בשר – ולאכול אותו כמו שצריך. מוזמנים לבחור מבין הצעצועים הללו את הצעצוע האהוב עליכם ביותר!

 

1 – מדחום לבשר

מדחום לבשר הוא מתנה משמחת וגם שימושית. מדובר במכשיר שמשמש למדידת הטמרפטורה הפנימית של בשר (וגם של מזונות אחרים אם אתם רוצים). המדחום עשוי ממתכת ועליו מד הטמפרטורה, ואותו צריך לתקוע אל תוך הבשר. לאחר כמה רגעים תוכלו לדעת מה החום והאם הבשר שלכם מוכן או צריך עוד זמן! כך תוכלו להביא את הבשר שלכם לרמת העשייה הרצויה. מדיום רייר או וול דאן? אתם בוחרים!

 

2 – מעשנת פלט

מעשנת פלט היא סוג של תנור מיוחד שפועל בשיטה חדשנית בכדי לאפשר לו לצלות בשר באופן אחיד. אם אתם אוהבים בשר מעושן- מדובר בפתרון מצוין בשבילכם מאחר וקל מאוד לתפעל מכשירים מהסוג הזה. בנוסף, מדובר במכשיר שקל לניקוי והוא גם ידידותי מאוד לסביבה- בניגוד לגרילי פחמים אמיתיים.

 

3 – מטחנת בשר

אוהבים לאכול המבורגר, קציצות או ספגטי בולונז? אומנם תמיד אפשר לקנות את הבשר לכם מוכן לצורה הרצויה הזו, אבל אם אתם רוצים להיות בשליטה על כל תהליך היצירה של המאכלים האלה- מטחנת בשר יכולה להתאים לכם. עם מטחנת בשר ניתן לטחון את נתחי הבשר שאתם רוצים ולהשתמש בתוצר בכדי להכין נקניקיות, המבורגרים וכדומה.

כל מה שאתם צריכים לעשות זה להכניס את הבשר הרצוי מצד אחד- ולתת לבשר לצאת מהצד השני. יש מטחנות בשר ידניות וחשמליות, ואתם יכולים לבחור מה אתם מעדיפים. בנוסף- מטחנות באות עם חורים בגדלים שונים כך שאתם יכולים לשלוט בגודל ועובי הבשר שייצא.

 

4 – סו-ויד

אם אתם חובבי בשר אמיתיים- כנראה כבר שמעתם על סו-ויד. מדובר במכשיר שמבשל מזון בשקית אטומה בתוך מים בטמרפטורה מסוימת ואחידה. התרגום מצרפתית ל"סו-ויד" הוא- תחת ואקום, וזה כמובן מתייחס לתהליך האיטום בוואקום של שקית האוכל לפני הבישול שלה עם התוכן שבתוכה. על ידי בישול בטמפרטורה מדוייקת ועקבית- המזון בעצם מתבשל בצורה אחידה ומצליח לשמור על המיצים והטעמים הטבעיים שלו.

לרוב סירים מסוג זה נמצאים אך ורק במטבחים מקצועיים, אך בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים רוכשים אותם לצורך שימוש ביתי. הם זמינים בגדלים וסגנונות שונים וניתן לבשל באמצעותם מגוון רחב של מאכלים!

 

5 – מזרק מרינדה

לסיום, מכשיר קטן אך משמעותי- מדובר במזרק שמאפשר לכם להזריק את המרינדה שלכם ישירות אל תוך הבשר. דבר זה מוסיף לטעם של המנה הסופית מאחר והבשר מצליח לקבל את הטעם באופן מרוכז ואחיד יותר.

מעשנת פלט

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם