כמה עולים קרטונים איכותיים למעבר דירה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אם נכנסתם לקרוא את המאמר הזה, כנראה שאתם הולכים לעבור דירה בקרוב. קודם כל נאחל לכם הרבה הצלחה במעבר והנאה בדירה החדשה. ועכשיו נעבור לתכל'ס. במהלך מעבר דירה אנו נאלצים לארוז את כל החיים שלנו לתוך ארגזים וקופסאות, להעלות את מה שארזנו למשאית, ולפרוק את זה בבית החדש שבו נסדר את הכל.

אין ספק שמדובר על סיפור מורכב מאוד מבחינה לוגיסטית. צריך לחשוב טוב מאוד מה אנחנו אורזים ולוקחים איתנו ומאילו חפצים אנחנו הולכים להיפטר, מה אפשר לארוז מוקדם ומה כדאי להשאיר עד הרגע האחרון כדי שיהיה זמין לשימוש, בקיצור – סיפור לא פשוט.

 

למה לקנות קרטונים למעבר דירה?

אם אתם מאלה שלא מתכננים בכלל לקנות חומרי אריזה למעבר הדירה, אלא להסתובב קצת בין פחים בשכונה ולמצוא ארגזים משומשים, תעשו לעצמכם טובה ותחשבו מסלול מחדש כמה שיותר מהר. לרוב מה שקורה למי שבונה על שיטוט לילי בין פחים בשכונה הוא התסריט הבא: מגיעים ליום המעבר או יום לפניו ומגלים שבפועל אין מספיק ארגזים, ושגם הארגזים שיש קצת קרועים וקצת לא מתאימים בגודל.

כאן נכנסים ללחץ ואורזים את הדברים בצורה לא אידיאלית. חלק מהדברים נפגעים או נשברים בזמן ההובלה, והפריקה של הציוד והסידור שלו בבית החדש הופכים לסיוט כי אין לכם שום מושג מה נמצא באיזה ארגז. תעשו לעצמכם טובה, לכו ותקנו ארגזים כמו שצריך.

כשאתם קונים ארגזים יש לכם מבחר די גדול של צורות, גדלים, ואפילו כמה צבעים. זה יהפוך הכל לפשוט ומסודר יותר. למשל: תדעו שכל הארגזים הלבנים בגודל מסוים מכילים ספרים, כך שגם אם לא רשום על הארגז מה בדיוק הוא מכיל, תדעו מה יש בו פחות או יותר.

מעבר דירה במחירים נוחים

מחירי קרטונים

הכנו לכם כאן מחירון די כללי להתרשמות ראשונית עם כמה מוצרים. אם תרצו לראות את כל המגוון של המוצרים והמחירים פשוט לחצו על הקישור הזה: קרטונים איכותיים למעבר דירה במחירים נגישים.

  1. קרטון חד גלי (דופן דקה יחסית) בצבע חום במידות של 38/38/58 ס"מ יעלה לכם קצת פחות מ- 6 ₪.
  2. קרטון דו גלי (דופן עבה וחזקה שמתאימה במיוחד למשקל כבד) בצבע חום במידות של 40/40/60 ס"מ יעלה לכם כ- 9 ₪.
  3. קרטון חד גלי בצבע לבן במידות של 38/36/50 ס"מ יעלה לכם קצת יותר מ- 5 ₪.
  4. קרטון ארכיון חד גלי עם מכסה בעל כושר נשיאה של עד כ- 15 ק"ג המתאים במיוחד לאחסון והעברה של קלסרים וניירת יעלה לכם פחות מ- 8 ₪.

 

סיכום

כדי להתכונן כמו שצריך למעבר הדירה ולהפוך אותו לנוח ומסודר עד כמה שאפשר, אנו ממליצים בחום לרכוש קרטונים בגדלים ובצבעים שונים. סמנו לעצמכם מה יש בכל קרטון, והחיים שלכם יהיו יותר פשוטים.

מעבר דירה במחירים נוחים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם