כמה עולות תמונות צדיקים?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בתיהם של אנשים מאמינים מעוטרים לא פעם בתמונות של צדיקים. תרחיש זה הוביל אותנו לבדוק את העניין, כדי לרכז את העלויות של תמונות אלה ולהקל על מי שתרים אחריהן. קראו את המדריך בעיון ותגלו מהם המחירים העדכניים ואיפה תוכלו להשיג את התמונות הללו.

 

יש 3 פרמטרים שקובעים את התמחור

רגע לפני  שתכירו בעלויות העדכניות של תמונות הצדיקים, עליכם לדעת שהמחירים נקבעים בהתאם לפרמטרים הבאים:

  • גודל התמונה
  • סוג החומר שעליה היא מודפסת
  • איסוף מהחנות או בחירה במשלוח עד הבית

 

נסביר בשלב זה שיש מגוון עצום של תמונות, כך שכל אחד יכול לבחור בגודל המתאים לקיר הסלון. בנוסף לכך, התמונות מודפסות על גבי חומרים שונים, לדוגמא: זכוכית, קנבס ונייר. כאשר הזכוכית נחשבת לתמונה האיכותית והיקרה ביותר, בעוד תמונות קנבס ונייר יעלו פחות. שימו לב, מומחים ממליצים לבחור בתמונות זכוכית או קנבס משום שאלה נשמרות לאורך זמן.

 

העלות של תמונת הבבא סאלי זצוק"ל

רכישת תמונה של הבבא סאלי בהדפסה על גבי זכוכית צפויה לעלות כ – 500  במינימום. כאמור, ככל שבוחרים בתמונה גדולה יותר, כך המחיר עולה. לכן, תתבקשו לשלם כ – 700 ₪ על תמונה בגודל 120X60 ו – 1,400 ₪ על תמונה זהה בגודל 160X80. קראו את הפסקה הבאה אם תרצו להוסיף עוד תמונות צדיקים לבית, כדי שתוכלו לגלות את המחירים של צדיקים אחרים.

 

כמה תשלמו על תמונה של הרבי מילובביץ'?

אי אפשר לכתוב מדריך מסוג זה, מבלי לציין את עלות התמונות של הרבי מילובביץ'. שכן, זה מככב בבתים רבים של משפחות חב"ד. העלויות כאן משתנות בהתאם לבחירה שלכם, מכיוון שתוכלו לבחור בתמונה במגוון רחב של גדלים, סוגי חומרים ועיצובים. החלטנו להציג בפניכם 3 אפשרויות שונות, כדי שתוכלו לראות מהי העלות המתאימה ביותר לכיס שלכם:

  1. תמונת זכוכית בגודל 60X40 עם ספייסרים זהב תעלה  כ – 290 ₪
  2. תמונת זכוכית בגודל 120X80 עם ספייסרים שחורים בגודל 120X80 תעלה כ – 890 ₪
  3. תמונת קנבס בגודל 100X70 עם מסגרת זהב תעלה 349 ₪

 

טיפ לסיום: תוכלו להעניק תמונה במתנה

הוזמנתם לחנוכת בית? ברית או אולי חתונה? אם כך, כדאי שתדעו שתוכלו להעניק תמונת צדיקים במתנה לכבוד האירוע המרגש. כל אחד יכול לבחור את התקציב המתאים לו ביותר, כך שניתן לשלב את התמונה יחד עם מתנה נוספת או שיק.

 

מילים אחרונות לסיום

העלויות של תמונות צדיקים לסלון משתנות בהתאם לפרמטרים שחשוב להכיר בהם מקרוב. שכן, ניתן להתאים את העלות של התמונה לכיס שלכם, תוך היכרות עם הפרמטרים השונים. כעת אתם מכירים בעובדה חשובה זו, כך שתצטרכו פשוט לבצע את הבחירה הנכונה ולהזמין את התמונה המתאימה לכם או כמתנה לאדם קרוב.

צַדִיק

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם