כמה עולה וייפורייזר?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בשנים האחרונות, איוד – או באנגלית – וייפינג, הפכה להיות אחת הדרכים הפופולריות ביותר לעישון. מכשירי האיוד, המוכרים כוייפורייזרים, או וייפ בקיצור, מאפשרים לנו חווית עישון נקייה ונעימה במיוחד, ללא עשן וללא ריחות לא נעימים. במאמר הבא תוכלו למצוא את כל מה שרציתם לדעתם על וייפורייזרים ולא העזתם לשאול.

 

מה זה וייפורייזר?

וייפורייזר, המוכר גם בכינוי וייפ, הינו מכשיר המשמש לאידוי של תפרחות קנאביס, צמחי מרפא או נוזלי תמצית לשימוש אישי מבלי שום צורך באש או בעשן. השימוש בוייפים מאפשר גם לאנשים שלא אוהבים את תחושת העשן בריאות או את הריח להשתמש בקנאביס רפואי ולהנות מהיתרונות הרבים שלו. כמו כן, אנשים רבים אוהבים להשתמש בוייפים גם עבור עישון של תמציות ניקוטין במקום סיגריות או נרגילות. לפרטים נוספים, כדאי להתרשם מהמוצרים של מיסטר סמוק – אתר מוצרי עישון.

עלות מאדה

איזה סוגי וייפורייזר קיימים?

בגדול, אפשר לחלק את סוגי הוייפורייזרים לשני סוגים עיקריים – ניידים ונייחים. הוייפים הניידים הינם קטנים וקלים לנשיאה ממקום למקום, ודומים באופן השימוש שלהם לסיגריות אלקטרוניות. לרוב, מכשירי הוייפ הניידים יעבדו על נוזלי תמצית הניתנים למילוי חוזר. מצד שני, מכשירי הוויפורייזר הנייחים הם סיפור אחר לגמרי.

במקרה הזה, מדובר במכשירים גדולים בהרבה, בהם אפשר לאדות פרחים שלמים למיצוי מקסימלי. השימוש בוייפים נייחים לרוב נעשה באמצעות צינורות שאיפה בדומה לנרגילה. אף על פי שלא ניחנו בקלות הנשיאה של הוייפים הניידים, המכשירים הנייחים מאפשרים את מיצוי החומר ברמה הגבוהה ביותר.

 

מה חשוב לדעת לפני שקונים וייפ?

לפני שאנחנו ניגשים לרכוש וייפ חדש, יש כמה דגשים שכדאי לקחת לתשומת הלב שלנו:

  • מה הם הצרכים שלנו: כפי שציינו למעלה, ישנם שני סוגים עיקריים של וייפורייזרים, כשלכל סוג יש את היתרונות והחסרונות שלו. בטרם הקניה, עלינו לחשוב עם עצמנו מה אנחנו הולכים לעשן בדרך כלל במכשיר הוייפ, מה היא רמת המיצוי בה אנחנו מעוניינים ובאילו סיטואציות אנחנו נשתמש במכשיר הוייפורייזר. כמו כן, יש לזכור שמכשירי וייפורייזר נייחים מצריכים חיבור לחשמל ומספר אביזרים רב יותר לשימוש.
  • איך אנחנו הולכים להשתמש בוייפ: דבר חשוב נוסף אותו עלינו לשאול את עצמנו, הוא איך אנחנו הולכים להשתמש בוייפ ובאיזה מקום. אם אנחנו מתכוונים להשתמש בוייפ לאורך כל היום ורוצים שתהיה לנו האפשרות לקחת אותו איתנו, כדאי ללכת על וייפ נייד. מצד שני, אם אנחנו רוצים להתפנק בסוף היום – וייפ נייח יהיה הבחירה הטובה ביותר.

 

שורה תחתונה – כמה זה יעלה לנו?

אם אנחנו רק מתחילים בעולם הוייפ, סביר שלא נרצה לקפוץ על ההתחלה למים העמוקים ולרכוש מכשיר וייפורייזר נייח ואיכותי, אלא קודם כל "לבדוק את המים" באמצעות מכשיר פשוט וזול יותר. לרוב, עלות של וייפורייזר נייד תנוע בין 400 ל- 1200 שקלים, בעוד שוייפורייזר נייח יעלה בין 1300 שקלים עד לכ- 2600 שקלים עבור המכשירים האיכותיים ביותר.

עלות מאדה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם