כמה עולה זר כלה מושקע וייחודי

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

קיבלנו לא מזמן טלפון מחברה שהתחתנה עם בן זוגה לפני כמה שבועות. היא סיפרה לנו על ההשקעה הכלכלית הגדולה שהייתה כרוכה בארגון האירוע ופירטה בפנינו כמה שילמה על כל דבר. אנחנו מצאנו את עצמנו תוהות האם העלויות שהיא ציינה בפנינו הן הגיוניות או יוצאות מגדר הרגיל.

לכן, יצאנו לבדוק מה העלות של כל מיני הוצאות שבאות לידי ביטוי בחתונה. הפעם, יצאנו לבדוק כמה סביר לשלם על זר כלה מושקע וייחודי. חזרנו עם כל הפרטים ואנו מזמינות אתכן להישאר אתנו ולגלות את העלות.

 

תכירו את המורכבות שעומדת מאחורי העלות של זרי הכלה

יצרנו קשר עם נציגים מטעם חנויות פרחים שונות ברחבי הארץ. ציינו בפניהם כי אנו עתידות לכתוב מדריך שיציג בפני כלות את המחירים של זרי כלה מושקעים ומיוחדים. גילינו בכל פעם מחדש שהתשובה של הנציגים מהחנויות הייתה זהה. נאמר לנו שהעלות נקבעת בהתאם לקריטריונים קבועים, למשל:

  • הפרחים שתבחרו
  • גודל הזר

כך שבעצם, כל כלה תשלם מחיר אחר. הרי לכל כלה יש סגנון משלה. יש כלות שרוצות זר פרחים לבן ויש מי שרוצות זר צבעוני. בשורות הבאות נציג בפניכן את המחירים של זרי פרחים מסוגים וגדלים שונים, כדי שתוכלו לדעת כמה פחות או יותר תשלמו על הזר הנבחר.

זרי כלה

כמה יעלה לכן זר גיבסנית צבעונית לכלה מיוחדת?

אם את רוצה להיות כלה מיוחד וצבעונית, הבחירה בגיבסנית תהיה מושלמת עבורך. העלות של זר גיבסניות יהיה בין 240 ₪ לבין 280 ₪ אם תבחרי לקנות אותו אצל חנות פרחים באשדוד. ראוי לציין כי חנויות אחרות ממרכז הארץ גובות סכום גבוה יותר על זר ייחודי שכזה.

 

כמה יעלה לכן זר קטיפה ורדרד?

אם את מחפשת זר כלה באשדוד שיהיה קטיפתי ובגווני ורוד, זו הבחירה עבורך. על בחירה מיוחדת זו את צפויה לשלם בין 185 ₪ לבין 250 ₪. ראוי לציין שגם כאן המחירים עשויים לעלות בהתאם להצעת המחיר של החנות הנבחרת וגודל הזר.

 

כמה יעלה לכן זר חבצלות?

הבחירה המושלמת מבחינתנו היא זר חבצלות לבן ומרשים. אם זו גם הבחירה שלך, כדאי שתדעי שהעלות שלו נעה סביב ה – 230 ₪. מרבית החנויות הציעו לנו עלות די זהה, כך שהחלטנו פשוט לציין מחיר אחיד. אם את מעוניינת בזר שכזה, כדאי שתדעי כי מומלץ לבקש מהחנות תמונה של הזר. שכן, את רוצה להיות בטוחה שאת מקבלת זר עם חבצלות פתוחות ולא סגורות (מסתבר שהיו מקרים שכאלה בעבר).

 

לסיום

עד כאן המדריך שהסביר כמה עולה זר כלה מושקע וייחודי. בשלב זה אתן וודאי מבינות כי העלות של זרים משתנה בהתאם לקריטריונים שונים, כך שנותר לכן רק לבחור את הזר המתאים ולדעת שהעלות תהיה שווה בסופו של דבר את התוצאה.

זר כלה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם